NOD Juni 2018

@Monami: Super, gefeliciteerd! Ook ik duim mee met jou. Ben blij te lezen dat sommige hier toch al lichte streepjes zien!

Deze morgen opgestaan, was ik superdraaierig en misselijk.. Lijkt het me alleen wel écht te vroeg voor zwangerschapskwaaltjes, het is eigenlijk de eerste maand dat ik zo'n negatief voorgevoel heb. Dus ik wil het liefst niks voelen ;) 

En gisterenavond gingen we eten bij de schoonouders. Hadden ze een cadeau gekocht voor mijn vriend als 'toekomstige vader'. Ligt dit nu aan mij of is dit écht ongepast? Ze hebben wel een vermoeden dat we aan het proberen zijn. Ik heb er niks van gezegd maar was er toch niet happy om. Nu het ligt waarschijnlijk aan mezelf: drukke periode op het werk, laatste examens van m'n opleiding deze week én aftellen tot de nod. Dat we maar snel een weekje verder zijn! 
 
@Lilly: welkom! Het kan best hoor, ik had bij mijn vorige zwangerschap al 1 week na mijn ovulatie symptonen, dus het kan wel! Ik ga voor je duimen!
@Smpje: jammer meid! Maar goed dat je het positieve er van in ziet: lekker cocktails drinken. Nog een fijne vakantie en gewoon lekker voor die lange vlucht vrijen.
@Momami: Gefeliciteerd! Ik snap dat gevoel hoor, blijft toch gematigd blij na een mk. Ik hoop voor jou dat het blijft plakken en je er binnenkort echt volle bak blij kan zijn.
@BoGa: ik heb de clue app ook maar gedownload, was wel nieuwsgierig geworden na je verhaal.
Ik heb vanochtend een negatieve test gehad. Ik ben al drie dagen bij vlagen misselijk en vandaag lijkt het erger te worden. Verzint mijn lijf het nu gewoon omdat ik het te graag wil? Ik word er erg onzeker van, en dat is natuurlijk mijn eigen schuld, had ik maar niet zo vroeg moeten testen. Ik vind het maar irritant dat mijn cyclus zo onregelmatig is. Daarnaast net een baby foto gehad van een vriendin die gister bevallen is. Helpt ook niet mee. Gelukkig heb ik het druk op mijn werk en probeer ik daar wat afleiding te vinden.
 
@Liesjee: Ja ik zou daar persoonlijk ook erg ongemakkelijk van worden. Zeker bij mijn schoonouders. Je mag dan een vermoeden hebben, maar met dit soort dingen is het niet perse okay om dat dan ook uit te spreken. Laat staan een kado te gaan kopen voor de 'toekomstige vader' als het kind bij wijze van nog verwekt moet worden. Ik zou daar een beetje de kriebels van krijgen. (niet de goede kriebels zeg maar)
 
Hey! Ik hou mijn temperatuur bij en vanmorgen een lichte daling, dat is toch vlak voor of tijdens eisprong? Voor de zekerheid seks gehad vanmorgen. Ik dacht zelf gisteravond mijn eisprong gevoeld te hebben. Nu op het wachtbankje tot 24 juni. 
Hoe krijg ik een melding zodra er iets gepost is trouwens? Krijgen jullie dat? 
 
@ Pyamadag: Ik ben blij dat ik niet alleen ben die er zo over denkt! Ik ben daar precies de 'moeilijke schoondochter' die niet snel tevreden is. Op een duur zou ik echt gaan denken dat ik gewoon niks kan verdragen van hen. Mijn vriend ziet het ook helemaal niet in. 'Ik ga toch vroeg of laat papa worden' Ja hopelijk wel maar toch... 
 
@Liesjee: wat een raar cadeau. Ja dat vind ik wel echt heel ongepast. Mijn moeder weet het ook, maar dat was meer uit nood omdat wij tickets hadden geboekt voor september en ik een zika en malaria melding zag. Dus via haar werk toen een GGD arst gesproken. Maar zij zal er noooit naar vragen, laat staan een cadeau kopen hahaha. Zou ik ook niet leuk vinden, want dat voert de druk zo lekker op.
 
@liesjee: ja dat hoop je inderdaad, iedereen die zwanger wil worden hoopt dat ze snel zwanger worden. De realiteit kan echter heel anders zijn en dan is zo'n kado ongepast en pijnlijk.
Dat ligt echt niet aan jou, dus voel je zeker niet de 'moeilijke schoondochter', en ik vind de reactie van je vriend wel een beetje naief. Nou voelt het voor jou alsof zij het weten, en wat @Joena zegt: het voert de druk zo lekker op. Niet okay! Als het over jouw grenzen heen gaat heeft hij dat ook maar te accepteren. Ik zou er persoonlijk nogal obstinaat van worden.
 
@joena ja gaan we doen!
Ik heb me wel eens beter gevoeld na het opstaan. Voelde me toch licht misselijk. Heb ook best wat pukkels op mijn gezicht en tussen mijn borsten. Ik heb deze normaal echt niet zo vroeg en zoveel. 
Vandaag nog een dagje vrij en dan keihard knallen 
 
Terug
Bovenaan