NOD Juni 2018

Hoi dames! 
Ik had een topic geopend en ik werd erop gewezen dat er al een topic open stond! Excuses. 
 
Volgens mijn kalender had ik vorige week mijn eisprong, ook gemerkt aan het slijm. 
 
Ik heb nu sinds een dag of 5 hele gevoelige borsten, normaal krijg ik dit alleen vlak voor mijn ongesteldheid. Nu kan het bij mij zo zijn dat ik een korte cyclus heb, ik heb pas sinds 3 maanden een cyclus van 32 dagen... Dus geen idee of dit nu een voorbode is van een eerdere (heftiger?) Ongesteldheid of dat er iets anders aan de hand is, 
Kun je zo kort na de bevruchting al gevoelige borsten hebben? 
 
?????????????????
 
Dag @WannabeMom
Ik heb het zelf ooit meegemaakt (miskraam op 5-6 weken). Ik had al heel veel symptomen toen, waaronder gevoelige borsten, en die kwam bij mij toen na 4-5 dagen na DPO opzetten. 
Ik denk dat dat heel erg verschilt van vrouw tot vrouw, maar het was bij mij wel, dus dat kan zeker. Succes!
 
 
 
Ah dat wist ik ook niet, kon er echt niks van maken haha. 
Hielden jullie temp bij? 
En hoe kan ik melding krijgen dat hier weer geschreven is? Dan kan ik het ook een beetje bijhouden gezellig ;) 
 
Thx alvast
 
Hi Dames,
Ik doe ook weer mee. Ronde 3, 1e kindje.
8 juni had ik een positieve ovutest. Nog doorgeklust tot gisteren want heb elke geen idee wanneer mn ei na de positievetest is?. Ik voel hem niet☹️
24 juni is mn NOD
 
toytoytoy iedereen en voor diegene met lichte streepjes ga ik heel hard duimen dat het zo snel mogelijk mooie duidelijke lijnen worden?☘️
 
Dames, dank je wel dat jullie allemaal felicitaties sturen, dat maakt me toch wel iets blijer. Poeh, wat houdt het me toch bezig vandaag. Zo verschrikkelijk onzeker. 
Iets toelichting: De eerste miskramen bleken na onderzoek bij de gynaecoloog te komen door een te laag vitamine B12, na injecties ben ik toch 3x achter elkaar in één keer zwanger geworden en geen miskramen meer gehad. 
Nu heb ik sinds oktober geen injecties meer gehad maar smelttabletten omdat dat volgens de nieuwste richtlijnen net zo goed zou werken... maar kreeg ik dus weer 2 miskramen. Nu sinds die 2de miskramen in overleg met mijn arts weer oplaaddosis via injecties gehad. 
Dus nu hoop ik zó ontzettend dat het "gewoon" weer door de b21 kwam en de smelttablettne bij mij niet voldoende doen en het dus nu wel weer goed moet gaan. Maar ik ben zo bang dat het nu weer mis gaat en ik dan dus helemaal geen idee meer heb waar het door zou kunnen komen. 
Onzekerheid alom dus, maar ook een beetje hoop. 
Zo... dat lucht op om dat even te delen!
 
Terug
Bovenaan