NOD Juni 2018

@momami
wat spannend zeg en alvast een voorzichtige gefeliciteerd en we duimen voor een plakkerd ? Ow wat fijn zeg, toch een heerlijk gevoel al is zo’n streepje nog zo licht, het gevoel dat er wat gaande is, is dan toch weer fijn! Maar goed, het is dan ook weer opeens zo spannend!
Toen ik vanmorgen ging plassen voor mijn testen te doen en ik afveegde zat er minimaal wat licht bruine afscheiding op mijn papiertje....het was echt minimaal, maar toch schrok ik weer, mijn testen zijn nog steeds positief en gelukkig na tweede keer plassen niks meer, maar schrik zit er wel weer in....verder geen menstruatie pijn, hooguit licht spierpijn gevoel ter hoogte van baarmoeder...
Ik probeer het maar positief te zien en te denken, dat mijn ei misschien toch 1/2 dagen later was en dat ik nu misschien vandaag pas mijn NOD heb en dat dit nog een druppeltje bloed was van de innesteling ? zou dat eventueel kunnen? Alle kwaaltjes zijn er nog en lijk me ook wat meer beroerder (misselijkheids vlagen) te voelen.
Normaal heb ik voor mijn menstruatie nooit bruinverlies....pffff had ik maar een glazen bol waar ik in kon kijken. Maar goed, ik heb er verder een gied gevoel over, dus probeer me er maar niet te druk over te maken?
 
suc7 voor iedereen hier en hopelijk snel allemaal dubbele streepjes die goed blijven plakken!
 
@momami
 
lees net je bericht.....pfff ik leef met je mee, heb ook zo die angst....ik blijf voor je duimen dat het lekker allemaal goed gaat en hoop dat je ondanks de angst toch een beetje kunt relaxen....zenuwslopend is dit...goed dat je het lekker even van je af schrijft!
 
het gaat vast allemaal goed komen ??
 
Dankjewel JaniceEVE!
Je baarmoedermond is nu heel goed doorbloed, dus al als je wat moet drukken om te poepen, of zelfs spontaan kan er soms een klein adertje springen en wat bloed geven. Het is vast niks, *knuffel*. Zelfde advies aan jou, probeer te relaxen ;) 
 
Ik zit mezelf helemaal gek te maken hier met mn gevoelige tepels. HAHAHAHA ben er elke keer in aan het knijpen, om te kijken of ze nou echt pijn doen!!!
Sukkeltje ben ik ook he XD Maar het is wel zo!
#Wannabemom: welkom inderdaad. Gezellig :D Hier NOD (denk ik) 16 juni! Dus nog even geduld. 
 
Ik heb een beetje stemmingswisselingen. Want andere moment denk ik het gaat volgens mij nooit lukken. Voel me soms zo niet-vrouwelijk, omdat ik dan weer niks merk of voel. Ik ben ook nooit zoals sommige mega heftig ongesteld ofzo :S Of de hele week chagrijnig dan vanwege de hormonen? Hoogstens wat buikkrampen en hoofdpijn.
 
zucht....
 
Zit mezelf weer gek te maken!
@Janiceeve: sommige vrouwen worden gewoon ongesteld als ze zwanger zijn. Omdat je lichaam erop ingesteld is. Zou me niet zo druk maken om een klein beetje gekleurde afscheiding meid!
 
@joena ik snap je helemaal! Het lichaam blijft raar. Het ene moment veel last en het andere moment helemaal niks. 
In de Albert Heijn toen straks kreeg ik een enorm kramp in mijn onderbuik/baarmoeder?
nu ik gewoon lekker in de tuin lig en niet zoveel meer wil doen dan alleen een wasje ophangen en een boek lezen. Totaal geen energie en futloos vandaag.
 
@Beautygirl: ojee ja je denkt dan zeker meteen wat is dit ? Gelukkig ga je bijna met vakantie dan kan je lekker bijkomen en uitrusten met een goed boek aan het strand bij Ipsos!!

Ik heb vandaag weer witte afscheiding... het was een tijdje weg (?). We moeten maar gewoon geduld hebben deze week he ? Het gaat niet over roosjes, dat leven van een wannabe mom hahaha!
 
Terug
Bovenaan