NOD Juni 2018

Ik heb ineens sinds een half uurtje hele pijnlijke kramp en steekjes in mn onderbuik, voornamelijk links.... Ik kan de pijn niet plaatsen.... En aan de ene kant wil ik denken dat het een eventuele innesteling is maar dat is dan te snel volgens mij? Ik heb vorige week di, wo of do mn ei gehad dacht ik... Dus wat het wel is? Geen idee.. Doet wel zeer hoor, poeh.... 
 
@joena ja klopt! Kan innesteling zijn maar dat weet je nooit zeker. Ja, bijna geen stress en lekker relaxen en niet zoveel doen. Ben hier in nl ook wel aan het relaxen de afgelopen dan want ik denk dat stress niet goed is wanneer je zwanger wilt worden. 
Oh afscheiding? Dat heb ik nog niet gehad dacht ik. Het is juist wat droger bij mij. 
@mommyofmynovella ja dat had ik ook. Mijn eisprong heb ik vorige week zondag gehad maar je weet gewoon niet wanneer je innesteling is.
 
 
Wat een lieve berichtjes!  Uiteraard baal ik wel, maar het komt bij ons ook wel goed! En idd cocktails en genieten en van elkaar! Ik ga naar Amerika toe, op zich niet verkeerd en ga ik me nu maar lekker bezig houden. Ik vind het wel lastig omdat in mijn omgeving iedereen zwanger is.  Maar goed, komt goed. We duimen verder en ik gun jullie allemaal 2 streepjes en een fijne zwangerschap. Ik wacht op de volgende nod... in juli! 
 
Ik lees uiteraard nog wel mee!
 
 
 
Ww kan het gewoon niet bijhouden zoveel berichten haha. Maar voor iedereen die negatief heeft getest balen! Wij zijn vol aan het klussen over twee dagen mijn eisprong. En toevallig die avond ook een mega luxe hotel geboekt, want de dag daarna twee jaar getrouwd. Zou leuk zijn als het deze ronde lukt haha. :)
 
Oh en ik gebruik de app WomanLog, Fertility Friend en Glow. Vooral die middelste vind ik een beetje vaag, want die geeft iets anders aan dan die andere twee. Dus we doen het maar gewoon in die periode lekker om de dag. :')
 
Zou zomaar een innesteling kunnen zijn. Ik lees op 1 site zo'n 5 dagen na eisprong en op andere weer minimaal 9 haha. Maar goed, als het di of wo was dan kan het dus (volgende die ene site dan) killing he! 
Vanmiddag mijn laatste ovulatietest gedaan en streepje is weer bijna weg, de felste was ook vaag en deze is nog minder zichtbaar dus miss gewoon weinig LH  of de test past niet bij mij ;)  
Vorige week om de dag sex gehad. Nu dus echt op het wachtbankje ;) duurt laaaaaaaaaaang
 
@Citrus: ja en veel vrouwen voelen niks van de innesteling he. Dus het kan van alles zijn en als het niet de innesteling was, dan kan je alsnog wel zwanger zijn. 

Mijn maand is ook gek. Ik snap er allemaal niks meer van hahaa. Met mijn cyclus had ik volgens de kalender vorige week zaterdag mn eisprong... maar omdat ik niks voelde ben ik de week erna ovulatietesten gaan doen. En een knallende vrijdagochtend. Gek he ? Vraag me af of die dingen wel echt kloppen.... las ovulatietesten ook reageren op het HCG hormoon dus dat je bij een positieve test ook zwanger kan zijn XD. DUUUURT IDD LANG!
 
@Joena dat gaan we zeker doen haha. Voor de geinteresseerde. We hebben het Nhow Hotel geboekt met uitzicht op de erasmusbrug. Althans dat heb ik gedaan want manlief weet nog van niks haha. :)
En die wachtbank. Stomme periode. :(
 
Terug
Bovenaan