NOD Juni 2018

@citrus ik heb op en af krampjes en steekjes, zowel hoog als laag in mn buik.... Ik heb mn baarmoedermond gevoeld en die zit heel laag, dus het is geen late eisprong. Wel is mn baarmoedermond gezwollen, dat is nieuw... Ik hoop wel heel graag dat het een innesteling is! Het is ook echt kramp wat k niet kan plaatsen. Ik heb de innesteling van Novella niet gevoeld/gemerkt omdat ik niet zwanger probeerde te raken ? Maar ja, killing indrd!!
Wij hebben vorige week alleen maar zaterdag (niet afgelopen maar die daar voor) en dinsdag sex gehad. Mn vriend heeft veel nachtdiensten en overdag hebben we natuurlijk onze dochter. Toch hoop ik dat het raak is! 
De 21e is nog zo ver weg!!! 
 
Ja joh, niet normaal. Vorige maand nog niet mee bezig geweest want op het moment dat we het hadden besloten was mijn ei al geweest (dacht ik) maar toch leuke avondjes gehad en hoopte dat ik mis zat met mijn ei en miss gewoon pats raak haha. Ineens was ik er dus volop mee bezig en heb nog nooit zoveel krampen en steekjes gevoeld whaha. Achteraf heel komisch. Besloten om nu wat relaxter te zijn....ik zeg succes..tegen mijzelf 
@mommy of novella: de 21ste is in ieder geval eerder dan mijn 24ste haha. Succes! Trouwens, ik heb de extra gevoelige test in huis dus kan rond de 20ste testen ;)
 

@joena. Ja erg vaag die testen. Bij mij dus ook beetje vreemd. Maar we zijn allemaal verschillend en de testen hetzelfde, zou dus kunnen dat hik bij ons niet juist reageert. We gaan het zien. 

@koffiemeisje, thx voor de tip! 
 
Nou...ik weet het niet meer hoor. Nu al 2 dagen dat mijn temp 0.2 lager zit. Hij zou toch onderhand wel omhoog moeten gaan. Heb vrij regelmatige cyclus maar nu dag 16 en 17 een daling....iemand?
 
@Koffiemeisje, goede timing! Lekker van elkaar genieten in jullie luxe nestje :D
 
Poeh Citrus, met tempen kan ik je niet helpen. Nooit gedaan. 
 
Ik heb vandaag nog een keer getest, en de streep is echt meer dan dubbel zo donker als gisteren! Andere keren (wat vmk's werden) liepen de streepjes maar heeeel matig op. Dit geeft dus goede hoop! :D :D
 
Hier na 9 dagen DPO getest maar negatief..
(Logisch ook want kan volgens mij ook niet zó vroeg?
 
Mmm maar even wachten tot weekend
 
@Citrus; geen idee ik heb ook nog nooit met temperatuur gemeten.
@Momami; spannend spannend allemaal en congratultions! Het is je zo gegund...
@Gebruiker; Ja is dat niet wat vroeg ? Ik neem mezelf echt voor NIET voor NOD te testen. Zaterdag dus. Ik heb gister wel bij Sensitest 3 vroeger testen besteld dus die zal ik vandaag bezorgd krijgen denk ik. Maar daar blijf ik nog even af. Ben nu klein beetje misselijk.. rommelende buik... En die tepels..... pijnlijk! Maarja wie weet vanwege een naderende ongesteldheid ! 
 
Terug
Bovenaan