NOD Juni 2018

@momami: superfijn nieuws!!
@Gebruiker..602: hmm is wel vrij vroeg natuurlijk ? maar ik begrijp jou hoor! Dat wachten duurt zo lang.. Hier vandaag 8dagen dpo & heb net van die ultragevoelige testen besteld. ?  Ik wil eigenlijk wachten tot mijn NOD, maar of het gaat lukken weet ik nog niet.
 
 
@gebruiker...602: Sommige dames kunnen met 9 DPO al wel positief testen (met de extra sensitieve testen van Sensitest heb ik op 9 DPO wel al een streepje), maar bij anderen duurt het gewoon wat langer voordat er voldoende HCG in de urine zit. Dat zegt nog helemaal niets. Er zijn zelfs dames die ruim na hun NOD pas positief testen. Geduld, geduld, geduld, dus....   Heel moeilijk, ik kan me ook nooit inhouden :D
 
Ik krijg bijna zin om te gaan testen vandaag door jullie hahaha. Terwijl ik nog zeker 4 dagen moet tot NOD. Maar dan denk ik: straks is het wel zo?? Hoe blij ben ik dan!!! Anderzijds als het niet zo is, dan ben ik dit geluksgevoel direct kwijt... FML! XD
 
@Joena, je kan al wel testen als je morgen de testen binnen krijgt. Je moet alleen wel nog een slag om de arm houden omdat het vaak in deze week nog weer mis gaat met de innesteling, maar dat is precies op je NOD eigenlijk maar weinig anders hoor. 
 
We blijven gewoon met zijn allen hopen! Heel spannend allemaal. 
Voor diegene die negatief getest hebben of ongesteld geworden zijn, dat is flink balen, even verdrietig zijn en daarna weer positief de volgende ronde in proberen te gaan!
Ik vind het allemaal maar eng om iets te voelen, als ik ergens een steekje heb... aan de ene kant hoop ik dat het op zwangerschap duidt, aan de andere kant voel ik mij zo dom als ik straks ongesteld word... waarom voel ik dan allemaal rare dingen ?.
21 juni is mijn NOD dus moet nog eventjes geduld hebben! 
 
Voor diegene die positief getest hebben gefeliciteerd! Fijne zwangerschap gewenst! 
@joanna ik heb precies het zelfde,, heb nu een week last van mijn borsten en stiekem voel ik soms zachtjes of het nog steeds zeer doet ??
 
Af en toe zijn we ook een stelletje mafkezen,,, vrouwen!
 
Terug
Bovenaan