NOD Juni 2018

Ik controleer mijn klachten ook regelmatig hoor whaha. Even zeker weten dat het niet tussen onze oren zit! 
Ik heb gister avond laat flinke hoofdpijn gekregen voor het slapen gaan wat nu pas weg trekt... pff. Door de hoofdpijn ruikt alles 10x zo sterk en word ik daar weer misselijk van. Gisteren 2 paracetamol voor het slapen gaan genomen en vanochtend weer na het opstaan. Net weer 1tje want het is niet te houden! Mn vriend roept gelijk dat het mn hormonen zijn en dat k zwanger ben. Probeer maar eens aan een man uit te leggen waarom het hoog waarschijnlijk niet is door zwanger zijn, maar dat je toch nog wel zwanger zou kunnen zijn... hahaha! 
 
Mommy of my Novella, 
 
Precies dat Hahah, Mijn man reageert maar steeds met komt wel goed en ik hoop dat het een baby is, maar hij snapt er ook niets van! 
Zere borsten kunnen duiden op zwangerschap!! Maar ook op ongesteldheid of een of andere rare ontsteking of gewoon een keer te veel eraan gezeten... of... of... Zo kunnen we met alle symptomen van alles verzinnen ?
Lets hope, en beterschap voor jou! Hoofdpijn is niet leuk!! 
 
Hoi dames,
Ik had al gereageerd in de verkeerde groep (oeps), maar ik heb de goede gevonden haha. 
Mijn nod is de 23e en dit is onze eerste poging voor een tweede kindje. Afgelopen weekend mijn eisprong gehad en nu afwachten..
De vorige keer was het de eerste keer raak, dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan. Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen! Eerst maar eens een beetje teruglezen, haha.
 
Welkom flowermama. En nu afwachten idd! Haha. 
Mijn eerste was ook meteen raak, de 2de in de 2de poging en nu weer na 1,5 poging gehad voor de 3de. ;) (lang verhaal) spannend he. 
 
Nog even een poging, had het al eerder gevraagd, miss weet niemand het of er is overheen gelezen. Kun je een melding krijgen zodra er gereageerd is? Zoja..hoe? Thx. 
 
@Wannabemom, snapje? Hahaha. Het scheelt dat mn vriend natuurlijk veel geleerd heeft van de eerste zwangerschap, maar alsnog! Hij denkt nu wel oprecht dat het raak is, maar het is nog zo vroeg om er zeker van te zijn. Zit pas op 5 a 7 dpo. Maar na al die kramp en steekjes gisteren, plus mn vreselijke hoofdpijn die maar niet verdwijnt, zit ik toch hier van.... Innesteling? Is het echt raak? En dan denkt mijn onderbewustzijnde "nee stupid, je wordt gewoon ziek of zo" hahaha 
Laat volgende week maar gauw komen!!! Heb nog een test liggen hihi 
 
Terug
Bovenaan