NOD Juni 2018

@citrus geen idee of je een melding kan krijgen? Ik ga altijd maar gewoon naar de pagina en refresh em haha 
Novella was voor ons ook in 1x raak. Ik was begin juni gestopt met de pil en had halverwege juli een positieve test in mn handen. Enigste verschil is dat mn vriend en ik toen 3x per dag sex hadden en totaal niet bezig waren met zwanger worden. Ik was voor andere redenen gestopt met de pil, en hij was net een paar maanden gestopt met dw anabolen. Dus we gingen er eigenlijk vanuit dat we nog even niet vruchtbaar waren hahaha! Met in onze aachterhoofden: als het wel gebeurt is het heus wel welkom
 
@MommyofmyNovella: jeetje 3 x per dag seks ??? Kon jij nog wel fietsen in die tijd hahaha. Werkten jullie allebei niet dan ??? Ik zou er geen eens tijd voor hebben. Hahaha prachtig en wel mooi dat het dan in 1 x raak was.Ik lees het wel vaker hier. In 1 x raak. Word er beetje onzeker van. Mn moeder was bij alle 3 in 1 x zwanger. Mijn zus heeft net de 3de gekregen en allemaal binnen 2 maanden. En ik ? Ik ben al sinds januari bezig... het voelt dan alsof het te lang duurt ofzo....
 
@citrus, inderdaad maar afwachten haha! Maar doordat het de eerste keer zo snel ging, ben ik nu geneigd om te denken dat het nu ook zo snel zal gaan. Maar weet ook dat het dit keer weer allemaal anders kan zijn, dus zal die gedachte maar uit mijn hoofd zetten ?
Bij jou dus ook 2 keer snel succes, maar wat bedoel je met 1,5 poging? Of is dat een te lang verhaal? ;) geen idee trouwens, of je een melding kan krijgen.
@cactus-, wat spannend zeg, hopen dat je snel een positieve test in handen hebt!!
@mommy of my novella, herkenbaar! Bij de eerste hadden we net besloten om ervoor te gaan en zonder gebruik van ovulatietesten of wat dan ook maar te hoe snel het zou lukken. En ja hoor, de volgende maand een positieve test in handen! 
 
Ik ben zo emotioneel vanochtend in de auto. Heb het gelukkig weg kunnen slikken maar ik kon de tranen wel over me gezicht laten lopen. ???
 
 
@joena, snap je gevoel hoor, bij de 1 duurt het wat langer dan bij de ander, maar probeer positief te blijven :) (hoewel ik snap dat dat soms heul lastig is!) 
 
Hallo allemaal,
 
Ik sluit mezelf ook graag aan.
wij gaan voor ons eerste kindje.
gestopt met de pil midden april.
heb vele forums mee gelezen , maar betrap mij er zelf op teveel dingen op te zoeken.
NOD zou 25juni zijn, veel geklust en veel hopen...
 
Terug
Bovenaan