NOD Juni 2018

@mommyofmynovella
Afgelopen week al meerdere testen gedaan dus was nu van plan om echt even te wachten, het is ronde 2 dus de kans dat mijn cyclus wat langer is dan afgelopen maand is ook mogelijk..
@flowermom bedankt! 
Ik hou jullie op de hoogte, ook als het helaas niet is gelukt ?
 
Welkom Gebruiker10080335 :)
Mijn NOD is op dezelfde dag ook voor ons 1e kindje. Ik ben vanaf Maart van mijn spiraal af. 
Ik heb mn onderbuik open gehaald aan een leuke salon tafel bij een vriendin en betrap mezelf erop dat ik denk oeehh het steekt. Ohnee dat is die lelijke kras.. hahah. Wat een ellende al die symtomen die van alles en niets kunnen betekenen. 
 
 
@Joene
Jaaajaaa wij waren konijnen hoor hahaha. We werken beide heel onregelmatig. Ik in de horeca, hij in de beveiliging. En we zijn jong en waren toen nog heel fit, dagelijks sporten. Dus we hadden de energie wel hoor, en maakte er wel tijd voor hehe ? Nu is het anders met ons klein meisje die rond rent. Wij zijn nu ook alweer sinds maart bezig, hadden ook gedacht dat het net zo snel zou gaan. Maar laten het nu op ons af komen. Mn vriend wordt er wel ongeduldig van merk ik haha
 
@flowermom dat is toevallig dat het ook zo bij jullie is gegaan haha
@beautygirl herkenbaar! Ik ben overal emotioneel over, tot aan huilen toe. Ook frustratie komt snel in me op. 
@cactus oh ja ik snap het... Ik was 1 maart gestopt met de pil en 3 maart was mn ontrekkingsbloeding. Dacht vervolgens dat ik eind maart weer ongie zou worden maar werd het pas halverwege april. Dus ik snap je heel goed, maar het kan ook raak zijn! Who knows, we wachten het af! Ik duim voor je. 
 
 
Ow wat spannend Momami !!
bij mij is er meer bloedverlies maar echt oud bloed, mijn testen zijn vooralsnog positief....maar goed dat zegt natuurlijk allemaal niks....het is dus maar afwachten.....
vandaag was ik bij mijn Gyneacoloog, ik vermoed dat mijn  progesteron te laag is en nu heb ik utrogestan gekregen voor eventuele de volgende ronde....vrijdag een afspraak bij de fertiliteit arts (die afspraak stond al een hele tijd) en dat komt goed uit, want kan dan gewoon mijn nieuwe cyclus gelijk ingaan en krijg dan komende maand een inseminatie ?
stiekum hoop ik dat ik nu nog steeds zwanger blijk te zijn en dat het allemaal niet nodig is, maar goed als het toch mis is, dan is er snel een mooie nieuwe ronde met misschien een betere kans voor ons?
 
(ter informatie: mijn man heeft vorige jaar een hersteloperatie gehad en we zijn al een aantal VMK’s verder na een dik jaar - we hebben een samengesteld gezin met 7 kids en willen dus graag nog een kindje samen ??) #eentjemeerofmindermaaktdanooknietuit?
 
 
 
 
7 kids??? Jeetje wat gezellig zeg! Toe maar! Ik hoop het beste voor jullie hoor!!
Hier is er nog steeds hoofdpijn en opnieuw hele hevige krampen in mn onderbuik ... Mn gezicht zit vol met puisten ook ineens... Alles wat ik ruik is te sterk van geur, en ik dacht eerst dat het mn hoofdpijn was, maar begin nu echt te denken dat het door een innesteling is, ladies. Er is geen andere verklaring voor. Vorige week eisprong en volgende week pas mn NOD als het goed is, dus geen reden waarom ik nu deze klachten zou moeten hebben! Ik heb voor het eerst echt hoop... ?
 
@JaniceEVE: wauw 7 kids! Respect hoor. Ik hoop voor je dat het allemaal niet nodig is en je gewoon deze ronde al zwanger bent! :D
@Joena: niet onzeker worden hoor. Ik hoor juist in mijn omgeving verhalen van mensen die heel lang nodig hebben om zwanger te raken. Ik denk dat in 1 keer raak eerder de uitzondering is tegenwoordig.
En welkom aan gebruiker 10080335! Maar hoe haal je in godsnaam je onderbuik open aan een salon tafel? Bukken en een crop top ofzo?
 
ooooh mijn NOD nadert. Gerekend met de vorige cyclus zal dat morgen zijn, maar de eisprong was twee dagen later dus kan ook maar zo vrijdag zijn... Tot zondagmiddag veel last van de buik gehad opgezwollen enzo. Maar sindsdien nergens meer last van. 
Heel apart! Misschien was de weg naar de baarmoeder gevoeliger dan de innestelling zelf ofzo haha
 
Terug
Bovenaan