NOD Juni 2018

@Beautygirlllll: knuffels! Wat is er allemaal aan de hand ? Of juist niks ??? 
Spannend JaniceEVE, houd je ons op de hoogte?? Ben erg benieuwd hoe het afloopt. Ik hoop goed natuurlijk :)
@MommyofmyNovella: moet wel lachen om je hoor. Misschien moet ik dat voor een maandje even invoeren hier :p 3 x per dag! Hahaha 
 
Wat een verhalen allemaal weer! Moet weer flink bijleren haha. 
Ik heb ook geen idee hoe je een melding kan krijgen... maar ik zit ook op de telefoon site... hadden ze maat een app gemaakt! Veel makkelijker. 
@Joena heel herkenbaar, ik word ook heel onzeker van alles. Wij mogen nu een half jaar eerder aan kindjes beginnen dan verwacht (wegens mijn gezondheid) niemand weet het in de omgeving, die denken dat wij sowieso moeten wachten tot november. 
Maar nu is mijn schoonzus voor de 5e keer!! Zwanger in 1x die zei twee weken terug ja ik ben zwanger! En ze voelde zich direct zwanger en kon een paar dagen voor NOD al positief testen. WAUW had ik dat maar... 
Heel blij voor haar maar nog onzekerder voor mij. 
Dit is onze eerste echte poging voor ons eerste kindje , vorige maand werd ik halverwege mijn cyclus gebeld dat het mocht. En dus al mn eisprong gemist vermoed ik. 
 
Maar de dames die al wel zwanger zijn... kun je last hebben van jouw borsten en dat het dan weer wat afzwakt of moet het alleen maar meer pijn gaan doen? 
 
@janiceEVE wat een mooi gezin heb jij!! Ik hoop met jou mee dat het jullie nu gelukt is! 
 
Voor alle nieuwe lezers welkom! 
Moeilijk alles bij te houden, lezen en de moeilijke namen te onthouden voor een berichtje haha 
 
JaniceEve: Hopelijk blijft het allemaal toch goed gaan. Heeft de gyn geen bloed geprikt om je HCG te bepalen? Dan kun je na 2 dagen nog een keer prikken en bekijken of het wel voldoende (uberhaupt) stijgt. Dan weet je direct meer. Nu is het zo onzeker! 
En verder, respect hoor, al 7 kids (die er vast niet allemaal fulltime zijn, maar als ze er zijn willen ze dan wel dubbelop je aandacht...) en dan nog een baby erbij straks. Wow. 
Al lijkt het me ook heel mooi hoor, een gezamenlijk kindje bindt alle gezinsleden ook aan elkaar. Dat kan een heel mooie extra band geven. 
 
Ha dames
 
Wat een gezelligheid weer.
Hier allemaal opgezette buiken savonds.
Draag veel travelstof jurkjes van Ladress en mensen lief. Lijk je wel zwanger door.
 
Nog even doorbuffelen voordat ik kan testen.
Mn humeur is overigens ook niet te narsen. Kan ook van mn naderende menstruatie komen...
 
Gr 
 
@Joene ja nou uit ervaring weet ik dat het in ieder geval werkt mwhaha ? 
Nou ik leef met iedereen mee die mee mag maken hoe de andere omzich heen zwanger raken, maar dan toch zoiets heeft van was ik nou ook maar zwanger.... Mensen zelfs mijn kat is in verwachting ? Dat vertelde de dierenarts vanmiddag maar even aan me toen ik uit zorg Nala meenam omdat ze al dagen niet eet, braakt als ze wel eet en iets te rustig is. Ik zei gisteren voor de grap nog tegen mn vriend "ze zou maar zwanger zijn ey...." Ja dus. HAHAHA
@beautygirl gaat het alweer een beetje? We hebben niks meer van je gehoord!
 
Oh joena niet onzeker worden hoor, nergens voor nodig. Puur toeval en toevallig ken je diegene. Zelf ken ik ze namelijk niet en vast ook meerdere hier waar het wat langer duurt. 
Flowermom. Nah ik zal de verkorte versie doen. Na een keer onveilige seks was kans aanwezig dat het raak was, alhoewel eisprong pas 5 dan later zou zijn, maar toch. Man was er nog niet klaar voor voor die tijd, na goede gesprekken besloten we ervoor te gaan maar inmiddels zaten we al na mijn vermoedelijke eisprong, toch geprobeerd maar weten dat de kans belachelijk klein zou zijn en idd. Dus ik bedoel die vreemde maand met een "halve" poging haha. Nu nieuwe maand volop ?
 
 
 
@joena ik ben gewoon wat emotioneel en loop de hele dag met lichte hoofdpijn. Niks ergs aan de hand gelukkig. Wel rommelt in mijn onderbuik enzo, alles bij elkaar nog nooit gehad. Hoe voel jij je? 
Zaterdag komt dichterbij voor ons. 
@mommyofmynovella gelukkig ben ikniet de enige! Wanneer is jouw NOD? Ik weet het even niet
 
Ahhh ik onthoud al jullie namen niet haha....wie zich aangesproken voelt bij het volgende.....;)
Wauw, wat een symptomen zeg! Die sterke geuren enzo. Ik wordt ook zenuwachtig haha. Duim mee voor jullie! 
Vraag over pijnlijke borsten. Eigen ervaring is dat vanaf innesteling bij beide kids mijn tepels niet meer normaal waren, alleen al naar kijken deed pijn! Dat hield wel aan, ik heb ook veel gelezen dat zwangere dit ook hadden en weer wat wegging. 
Je hebt het over..wat moet het zijn...bij zwanger zijn moet niks maar kan echt ALLES..is gewoon niet tof meer he. Hier heb je dus niks aan ;)  
 
 
Terug
Bovenaan