NOD Juni 2018

@beautygirl gelukkig niet heel ernstig! Ik ben net na 24 uur zowat eeiinndelijjjkkk van mn hoofdpijn af! Alsof er een last van mn wenkbrauwen af is haha. Mijn NOD is 21 juni pas! Maar k denk dat ik 2 dagen eerder mn eisprong heb gehad, dus misschien test ik wel op de 19e ? Ik heb nog van Kruidvat 2v5 liggen....
@citrus ik voel me aangesproken over de geuren haha!! Het gaat al wat beter nu de hoofdpijn gezakt is. Misschien lag het dan toch aan de hoofdpijn..... ?
 
@depss
wat spannend allemaal he!
omdat wij pas gestopt zijn is het nu afwachten of mijn cyclus regelmatig is.
Als ik symptomen lees dan kan ik me er goed in vinden maar aan de andere kant vraag ik me dan af of dit wel echt anders is dan normaal?
dat ik me misschien wel symptomen aan praat...
ik heb zo graaaag controle over van alles waardoor ik deze periode heel spannend vind.
wat vervelend dat je je buik hebt open gehaald zeg!
 
 
Ik herken mij ook in de sterkere reuk/geurtjes. Ook de symptomen testen doe ik ook.. (oepsiee) ook ik zit aan mijn borsten te voelen.
Mijn NOD is dit weekend en ben zo gespannen. Loop de laatste dagen met hoofdpijn en dat kan ook een symptoom zijn. Wil liever geen vroege test doen, als ik naar het toilet ga gaat mn hart tekeer en hoop ik dat er geen bloed te voorschijn komt.. :| laat de tijd alsjeblieft snel gaan!!
 
@deems @brilaapje 
Ik ben bang dat het tussen mn oren zit, maar als ik er over na denk, heb ik nooit echt klachten voor mn menstruatie. Toen ik net gestopt was met de pil had ik allerlei symptomen, maar dat was duidelijk van het ontpillen. In de tussentijd heb ik geen 1x gedacht dat ik iets voelde wat gerelateerd was aan zwanger zijn, alleen nu. Dat geeft me dan weer hoop dat het niet tussen mn oren zit. En k heb er zo'n goed gevoel over... Ik hoop dat ik volgende week niet teleurgesteld word. Als ik het op een rijtje zet voel ik de volgende dingen: veel hoofdpijn, kramp, sterke reukvermogen, emotioneel, vaker ontlasting dan normaal, weinig tot geen afscheiding  (terwijl ik normaal tijdens deze dagen lotion achtige afscheiding heb om het maar zo te noemen), en gewoon heel erg het gevoel dat het raak is..... 
Is het niet een idee om gewoon vooruit te spoelen naar mn NOD? ?
 
Wil ook graag aansluiten! :)
Mijn nod is 16 juni.
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en zitten nu in ronde 3!
Spannend allemaal! Iedereen succes!
 
Terug
Bovenaan