NOD Juni 2018

Wat een symptomen beschrijft iedereen al! Vooral die geuren/ sterkere reuk!! 
Ja ik heb ook het liefst controle over alles. Maarja hierbij moeten we het denk ik maar aan moeder natuur overlaten, en de controle voor een keer loslaten (?)!! 
Deems volgens mij kun je in het hamburgermenu op jouw account drukken en daar staat een balkje met "gebruikersnaam" deze kun je aanpassen, als ik mij niet vergis. 
Zijn jullie ook bekend met sterrenbeelden? Ik heb een schoonmoeder die er veel mee bezig is Dus wij weten er ook het een en ander van... Alle dames van einde juni hebben waarschijnlijk een visje in de buik! (Zo klinkt het heel apart xD) 
 
 
@Mommy of my Novella
 
ik heb zeurende krampjes en steken , hoofdpijn , gevoelige tepels (vaak hard) , puistjes uit het niets.. veel vaker ontlasting.
laatst uit het niets overgegeven tijdens het wafels bakken??
daarna niets meer gehad van misselijkheid...
doorspoelen ?? Ik doe met je mee?
 
@ deems 
Jaaaaa die akelige pukkels heb ik ook zo uit het niets!! Slechte kwaal hoor. Had er erg veel last van begin van mn eerste zwangerschap haha! Dat overgeven is wel een grote teken vind ik hoor! Wanneer is je NOD ook alweer? 
Weetje wat het ook is.... HCG veroorzaakt de kwaaltjes van zwanger zijn. Als het niet tussen onze oren zit, en we er echt last van hebben, zou het toch zo moeten zijn dat onze lichaam al genoeg HCG heeft aangemaakt om op zn minst zo'n vroege test te kunnen doen van 4 dagen voor NOD? 
#ongeduldigewoman
 
Whaa, ik was even vergeten hoe spannend het ook alweer is, deze periode.. wachten, wachten, wachten.. nod de 23e voelt echt als een eeuwigheid, haha! Ik voel me wel 'anders' ofzo, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.. ? 
@deems, ik snap jou dus ook helemaal, ik heb ook graag de controle! Is alleen in deze situatie niet zo'n goede eigenschap ?‍♀️
 
@mommy of my novella, haha ik heb geen idee, klinkt wel logisch! Maar zal me ook niks verbazen als we het ons inbeelden of dat het toeval is. Maar ik hoop dat het wel echte symptomen zijn natuurlijk! Maar honden zijn weleens schijnzwanger.. misschien hebben mensen daar ook wel last van? Hahaha
 
@Mommy of my Novella
mijn NOD is zo lastig te bepalen... gestopt met pil 13 april.. 
21 mei 2 dagen aan de menstruatie geweest.
dus om nu te bepalen wanneer ik een test kan doen...
ik houd 25 juni aan... maar een eisprong en menstruatie is moeilijk te berekenen.
ik heb de eisprong denk ik gevoeld en had toen heel dik slijm.
Aantal dagen erna pas op het idee gekomen om eens een ovulatietest te doen deze zijn tot op de dag van vandaag negatief.
en als ik op mijn instinct en lichaam wil vertrouwen geloof ik dat ik die eisprong vorige week maandag heb gehad.
ik heb ook z’n opgeblazen gevoel, alsof mijn onderbuik op springen staat.
is het voor jou niet makkelijker symptomen te herkennen aangezien je al eens zwanger bent geweest? Ik begrijp wel wat je bedoeld met dat HCG maar ik wil teleurstelling voorkomen door te vroeg te testen.
 
@Flowermom
lastig he om die controle niet te hebben, of een duidelijk symptoom zoiets als een blauwe neus of groene vinger als je zwanger bent? in plaats van al die raadsels en onzekerheden.
ik ben wel ontzettend blij met dit forum, zo lastig als je het met niemand wilt delen in je prive omgeving.
 
@deems sterrenbeeld van je geboorte maand. Daar horen dan weer bepaalde eigenschappen bij volgens degene die dat geloven. Mijn schoonmoeder heeft toen ik voor de eerste keer met mn man mee naar zijn ouders ging een hele screening gegeven ... inmiddels er ook iets meer in thuis dus haha.  
Al geloof ik het niet echt, zie het eerder als een soort toevallig, de dingen die dan kloppen. 
Hahhaa ja ik zei tegen mijn man ook al ik wil gewoon een echt teken dat alleen bij zwangerschap hoort toen zei hij ja blauwe plas ofzo... als dat toch zou kunnen ?. 
 
Terug
Bovenaan