NOD Juni 2018

@mommy of my novella 
geen hoofdpijn lijkt me heerlijk. Heb even een ontwijking gedaan van tv en mobiel en even wat gelezen. Helaas is mijn hoofdpijn er nog steeds. Lekker maar optijd slapen straks. 
 
 
@WannabeMom 
soms is een beetje houdvast niet verkeerd als je hier maar een middeweg in vind.
laten we het hopen!
 
Jeeeemig wat een berichten weer zeg. Ik kan gewoon niet meer op mensen zo snel reageren, omdat ik steeds naar boven moet scrollen wie wat heeft gezegd hahaha.
 
@Beautygirl: alles komt goed. Kusjes! Koffer al ingepakt ?
Ik heb vandaag al de hele tijd HONGER. Kan blijven eten. Gek he ? Verder die tepels.... maar hoe dichter ik bij mn NOD kom, hoe meer ik denk dat ik vast ongesteld ga worden. Het idee 'zwanger zijn' voelt zo vaak zo ver weg. Klinkt gewoon te mooi om waar te zijn hahaha! Heb de Sensitesten binnen, die waarbij je 6 dagen eerder kan testen. Misschien toch morgenochtend als ik wakker word.......................................................... ben er nog niet over uit. Zenuwslopend weer!!
 
@flowermom ik denk als we het hard genoeg willen, we het sowieso wel gaan geloven hoor haha
@deems hmm ja lastig inderdaad! Ik hoop voor je dat je nu wel lekker regelmatig bent of in ieder geval in de buurt komt. Lekker op je gevoel vertrouwen en hopen dat je een eisprong hebt gehad. En vooral dat je de 25e positief test! Ik ga het niet volhouden denk ik hoor, tot de 21e... Ik laat mezelf het toe om de 19e te testen ?
Ik herken de beginfase niet, nee. Met mijn 1e zwangerschap ging het dus zo: Ik had heel lang last van agina en werdt op een dinsdag geopereerd om ze weg te laten halen. De dag ervoor, maandag, moest ik ongie worden. Dat had ik de dag van mn operatie niet door omdat ik andere zorgen had (gek....). Eenmaal thuis van het ziekenhuis bedacht ik me dus dat ik laat was maar legde de link aan stress van de operatie. Donderdag maar een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten. Deze was gelijk negatief. Dacht ik. Toen ik em weglegde om mn handen te wassen, zag ik em ineens postief worden. Zaterdag nog een keer getest en bleek dus bijna 5 weken zwanger te zijn. Tijdens de operatie dus al....
 
Haha ja dat zou ideaal zijn! Bij mijn eerste zwangerschap had ik vooraf wel een heel duidelijk symptoom: mijn borsten begonnen te groeien, maar de 1 begon eerder te groeien dan de ander. Dus toen ik dat destijds ontdekte, wist ik meteen dat ik zwanger was! Ik was nog nooit zo blij met ongelijke borsten (dat trok uiteindelijk wel weer bij hoor, haha!). Daarnaast was ik ook heel moe de eerste weken, maar pas op het moment dat ik wist dat ik zwanger was, linkte ik die vermoeidheid pas aan de zwangerschap. Op het moment zelf dacht ik dat dat door drukke dagen kwam ofzo. 
 
Maar als ik terug denk had ik geen zin in bepaalde eten en luste ik dingen opeens niet meer. Plus de hoofdpijn. Verder kan k me er weinig van herinneren omdat ik dus duidelijk met andere dingen bezig was. Alleen v.a. 6 weken zwanger was ik super misselijk t/m 13 weken. Maarja tegen die tijd heb ik natuurlijk allang getest dit keer ahaha 
 
@beautygirl ga inderdaad maar lekker op tijd slapen zo, meid! 
@Joene hmmmm ja lastig. Ik ben zo'n type dat als k vroeg test en het is negatief, ben ik niet teleurgesteld. Ik denk altijd dat het mooi meegenomen is als ik op dat moment postief test, en hou de hoop als die negatief is haha! Ik zou dus gewoon testen ? 
P.s. Groene neuzen en blauw plas zou ideaal zijn..... ?
 
@deems 
Hier ook een enorm opgeblazen buik! Sinds donderdag al, dat heb ik dus bijna nooit. Ik pakte zijn hand gisterenavond en legde zijn hand op mijn buik en zei voel ik heb een opgeblazen buik. Ging die kloppen of het geen lucht was ?
 
 
Terug
Bovenaan