@flowermom ik denk als we het hard genoeg willen, we het sowieso wel gaan geloven hoor haha
@deems hmm ja lastig inderdaad! Ik hoop voor je dat je nu wel lekker regelmatig bent of in ieder geval in de buurt komt. Lekker op je gevoel vertrouwen en hopen dat je een eisprong hebt gehad. En vooral dat je de 25e positief test! Ik ga het niet volhouden denk ik hoor, tot de 21e... Ik laat mezelf het toe om de 19e te testen ?
Ik herken de beginfase niet, nee. Met mijn 1e zwangerschap ging het dus zo: Ik had heel lang last van agina en werdt op een dinsdag geopereerd om ze weg te laten halen. De dag ervoor, maandag, moest ik ongie worden. Dat had ik de dag van mn operatie niet door omdat ik andere zorgen had (gek....). Eenmaal thuis van het ziekenhuis bedacht ik me dus dat ik laat was maar legde de link aan stress van de operatie. Donderdag maar een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten. Deze was gelijk negatief. Dacht ik. Toen ik em weglegde om mn handen te wassen, zag ik em ineens postief worden. Zaterdag nog een keer getest en bleek dus bijna 5 weken zwanger te zijn. Tijdens de operatie dus al....