NOD Juni 2018

@joena lief! Nee, doe ik zondag! Moest in het noorden werken vandaag dus moest vroeg weg en was wat later thuis. Geen zin om überhaupt mijn koffer te voorschijn te halen. Oeps, heb wel zin in de vakantie hoor. 
 
 
@Mommy of my Novella
wauw dat is wel een verhaal, stress en spanningen doet indd veel met je lichaam als ik jou was geweest had ik ook zo gedacht.
@Flowermom
ik hoop voor jullie mee.
Wat mij zo onzeker maakt is dat ik me afvraag ondanks dat dit pas “de eerste bewuste ronde is...” of het misschien wel jarennnn gaat duren of nooit gaat gebeuren.
ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag van jullie testen ik probeer nog maximaal 2,5 week te wachten om te zien of er een menstruatie optreed aangezien ik hier nog geen vaste regelmaat in heb. Hopelijk komt hij niet maar 2,5 week ....dat wordt een hele uitdaging...
 
@Beautygirl: bedoel je gewoon opgeblazen in de zin van dat hij bol staat ? Maar geen pijn of een vol gevoel? Dat heb ik namelijk ook... terwijl ik echt heel sportief en slank ben :p


Kom net van de gym. Dat is toch altijd wel mijn redmiddel om even nergens anders aan te denken!!
 
@deems ja, zo’n gevoel! Niet vol en pijn maar gewoon de hele dag opgeblazen. Ik heb echt niet veel gegeten vandaag. Af en toe heb ik wel wat pijn of steekjes maar dat is meer aan 1 kant en bij mijn onderbuik/baarmoeder! 
 
@Beautygirl,
mocht je zwanger zijn hoor ik graag alle details over dat geklop?
je weet nooit waar het goed voor is.
het rare is dat ik vorige maand, best een gevoel had dat ik zwanger kon zijn en deze maand juist helemaal niet zo (wel weer wat normale symptomen) hopelijk werkt mijn brein andersom , en kan ik ook starten met kloppen voor een antwoord?
 
@deems ja ik moest gelijk contact opnemen met de HA toen k erachter kwam omdat ik dus al 6 dagen aan de zware pijnstillers zat na de operatie en tijdens de operatie volledig onder narcose was geweest. Maar gelukkig is mn zwangerschap goed verlopen (41,5 weken) en is Nova een heerlijk gezonde drama queen ?
@beautygirl grappig hoor hahaha. Mn vriend beweert dat mn borsten groter zijn. Ik twijfel.
 
Terug
Bovenaan