NOD Juni 2018

@Mommy of my Novella
 
Super fijn voor jullie dat alles goed is verlopen en dat jullie een gezond kindje hebben gekregen.
was je toen eigenlijk ook bewust bezig met zwanger worden?
 
Ik heb zo'n rare vraag.. sinds ik gestopt ben met de pil heb ik sinds een paar dagen veel krampen in mn buik (zit vandaag op dag 16)  en laat onwijs veel stinkende scheten hahahaha ja sorry hoor maar ben benieuwd of anderen dit ook hebben of ben ik weer zo'n vreemde die dit heeft.
Heb het gevoel dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong heb/had.
 
We waren er niet bewust mee bezig, nee. K was om een andere reden gestopt met de pil. Mijn vriend was net gestopt met anabolen ook, dus we dachten dat dat de kans amper aanwezig was om zwanger te raken. We wilden wel kinderen, maar dachten never nooit dat het gelijk raak zou zijn, niet met onze achtergrond. 
 
@sjamee ik had tijdens mn zwangerschap veel winderigheid vooral s nachts. Ik ben iemand die in het openbaar geen scheten kan laten, dus liep s nachts tig keer heen en weer naar de wc om scheetjes te laten whahaha. Nu heb ik daar geen last van, nee. Of ik moet slecht hebben gegeten ofzo
 
Ja ik heb net een test gedaan. Zo'n early test van Sensitest. Negatief.
Ik baal ervan, maar volgens mn ovulatietest had ik mn eisprong veel later. Dus als dat zo zou zijn, dan kan ik nog helemaal niet testen.
Zucht.... 
 
Jeetje wat zijn er in de tussentijd veel berichten gestuurd!?
Ik heb net een vroege test gedaan... Als 't goed is 2 dagen voor NOD (m'n cyclus is sinds het stoppen van de pil in januari nog steeds niet heel erg regelmatig dus het is moeilijk te zeggen wat precies nou de dag is) en helaas geen streepje, zelfs geen licht streepje. Ben bang dat we naar de volgende ronde gaan. Maar wat kan je lichaam je voor de gek houden dan zeg!?
Nu zit ik met nog een dingetje.. M'n vriend wilde er helemaal voor gaan, alleen we gaan in augustus op vakantie. Nu stelde hij opeens voor om het pas na de vakantie weer verder op te pakken met proberen. Hij is bang dat ik anders (mocht het de volgende ronde wel raak zijn) misschien veel klachten heb de eerste weken en dan dus misschien ook op vakantie. Beetje een domper dit dus? hij heeft aan de ene kant misschien wel gelijk maar aan de andere kant was ik zo blij dat hij eindelijk aangaf ervoor te willen gaan.(ik wilde namelijk al eerder voor een kindje gaan maar hij was hier nog niet klaar voor) is dit herkenbaar voor jullie? Of denkt jullie partner er niet zo over na..
We wachten maar weer geduldig af op de waarschijnlijk opkomende menstruatie.
Ben echt heel benieuwd bij hoeveel dames het wel gelukt is, spannend om al jullie berichtjes te lezen! 
 
Terug
Bovenaan