NOD Juni 2018

@Lilly: we zitten dus in het zelfde schuitje vanochtend. Ik baaal van die negatieve vroege test. Het kan nog, maar toch. Was mn dag graag anders begonnen. 
 
Wij gaan juni ook nog een weekje naar Griekenland en September naar Azie! Maar we gaan gewoon door hoor. Ik snap je vriend ergens wel, maar ik vind het persoonlijk zonde om te stoppen met proberen, je weet nooit hoe lang je nodig hebt om zwanger te worden (maar dat is mijn mening). Als het je gegund is, dan komt het. En als het moment daar is denk ik... succes bij jullie keuze! 
 
Nog ter aanvulling: voor een man is het altijd anders natuurlijk. Al merk ik dat mijn vriend het nu ook wel erg graag wilt. Wij zijn ook sind januari bezig.... eerste 2 maanden nog niet heel bewust (voor het zingen de kerk uit etc). Maar nu wel. En hoe langer het duurt, hoe meer hij er naar vraagt en erover begint. Grappig wel he haha! 
 
@Beautygirl: ja geen idee. Ik dacht ik doe het gewoon hahaha. Als hij wel positief was geweest, dan was ik een erg blij meisje geweest. 
 
Jammer joena. Ik lees het trouwens vaak. Dat dames een test doen omdat ze denken dat het tijd is en zodra hij negatief is, komt er ineens een helder moment van..oh wacht...kan nog niet eens. Kijk hoe wij ons zelf zó voor de gek kunnen houden he. Bizar gewoon hoe dat werkt. 
En wat betreft vakantie, wij gaan begin augustus en we denken meer van...nou genoeg afleiding en anders komt het ook vast goed, mijn man is eerder bang dat als we het uitstellen en miss daarna nog maanden bezig zijn omdat het niet lukt, met in je achterhoofd, stel dat het die ene maand wel was gelukt? Dus nee, wij gaan lekker door. 
Ik hou mijn nod aan voor 24juni. Ik ben echt het spoor bijster wat betreft mijn eisprong hoor. Echt geen idee ?
 
 
Wat een berichten zeg!?ik ben even offline geweest zodat ik niet constant ermee bezig ben. Ben bang dat t dan niet lukt als je er veel.mee bezig bent (zit denk tussen m'n oren want je eitje zal niet ineens denken ja nee nu gaat niet lukken hoor) zenuwen kunnen lijkt me het niet belemmeren?.
 
Ik heb 19/20e m'n NOD. Ben heel benieuwd. ? Ik heb t voor en tijdens m'n eisprong gezellig gemaakt dus hoop dat het raak is. Dit is ronde 4 voor ons. Wachten duurt laaaang. En is echt niet leuk? je gaat idd denken dat er was mis is waarom t nog niet lukt. Maar binnen 6 maanden raakt 70% zwanger. Dussss Fingers crossed ?
Zelf ben ik al 4 jaar klaar voor kinderen maar mijn vriend toen nog niet. Nu eindelijk is hij zover dus hoop dat het snel raak mag zijn.?❤️ Gister nog een kaarsje gebrand (klein wensje gedaan). T is net alsof de mensen die het nog niet willen of er niet mee bezig zijn het eerder lukt dan degene die graag willen en t lukt maar niet en duurt zo lang.? 
Voor alle dames, hopelijk mogen er elkaar snel feliciteren! 
 
@joena ik snap wel dat je bent gaan testen. Zou ik misschien toch ook wel doen maar dan eerder vrijdag. Heb sowieso geen early testen in huis dus ik mag het niet. Mocht mijn menstruatie niet komen dan vind ik het ook wel fijn om samen op vakantie te testen. Als ik er aan denk krijg ik allemaal kriebels. ?
 
Ik duim krokusje! 
Zenuwen niet zo zeer maar stress kan er wel voor zorgen dat eisprong of menstruatie uitblijft. Stress kan een hoop regelen in je lijf. Gezonde spanning is....gezond ;)  
 
 
Terug
Bovenaan