NOD Juni 2018

Hier ook een vroeg testje gedaan.. en die was negatief. Ga er nu van uit dat ik vrijdag ongesteld wordt en zo niet dan test ik zondag weer.. 
 
 
Goedemorgen. 
Het is soms idd lastig voor je partner. Eerst wel willen dan na denken de vakantie komt er aan dus stop maar weer even. Je weet nooit wanneer het raak is en het is niet te plannen dus ik zou gewoon wel doorgaan wat je nu ook doet en als je beroerd bent in de vakantie ja dar is dan maar zo.(Zo ben ik dan haha)
Wij gaan 14 juli op vakantie mijn NOD is rond de 25e denk ik. En 29 september gaan we ook weer op vakantie dus als ik me ziek voel heb ik dit voor lief en voor een goed doel :D
Maar uit de verhalen te lezen zie ik dat we veel getest word met ovulatie testen, ik zou helemaal heen en weer geslingerd worden van positief en negatief. Ik vind het wel knap dat jullie dat kunnen. Wij doen het gewoon om de dag (deden we bij de 1e ook en was binnen 1 maand raak) en dan zien we wel of t raak is. Ik hoop het zo :D
 
@Brilaapje: jammer meis! Nou dan voelen wij ons hetzelfde nu! Inderdaad ik wacht ook af of ik zaterdag ongesteld word. Zo niet, dan test ik ook zondag weer. Maar goed dat ik er 3 heb gehaald :) :) Dat hij nu negatief is wil niet zeggen dat we niet zwanger zijn! 
 
@lilly  ik snap dat je de gedachte van jouw vriend niet tof vind, 
Wij gaan volgende maand ook op vakantie (Mn ouders gaan mee!!) En ik heb de eisprong precies de laatste dag van de vakantie... Dus dat gaat leuk worden haha. Wij hebben samen besloten dat we seksen wanneer t kan en wanneer we dat willen en even een maandje niet zo heftig ermee bezig zijn... Maar stiekem hoop ik dat ik nu al zwanger ben...
Maar misschien op vakantie t iets loslaten en gewoon seks hebben wanneer jullie dat echt willen en een klein beetje rekening houden met je vruchtbare dagen, als het een obsessie wordt tijdens de vakantie heb je kans dat de vakantie niet leuk is. 
En hoe groot is de kans dat je al echte symptomen hebt? Ik hoor in mijn omgeving dat de symptomen pas na 5 weken echt heftig worden, ik weet niet hoelang jullie weg gaan? Maar ik denk als het nu raak is je meer last hebt van symptomen dan wanneer je tijdens dr vakantie zwanger raakt. 
 
Nouja in ieder geval veel succes! 
 
@Joena en brilaapje 
Ik had vorige maand ook heel vroeg getest, vet teleurgesteld en toen de menstruatie weer opnieuw vet teleurgesteld. 
Dus deze maand besloten de maand af te wachten, als ik dan niet ongesteld ben pas een test doen.... Die teleurstellingen zijn niet tof. Ik dacht gelijk "het lukt ons nooit". 
Maar wie weet ben je echt veel te vroeg geweest en test je volgende week wel positief! Ik duim voor jullie!! 
Die vroege testen werken ook maar voor 60% 5 dagen voor NOD. 
Ik ben benieuwd wie er deze maand zwanger is geworden en welke lichamen ons allemaal voor de gek gehouden heeft!! Goodluck ?
 
Hallo allemaal, ik sluit me even aan. Wij zijn bezig voor ons 1ste kindje ronde 6. Vandaag is mijn NOD dus ik hoop dat het is gelukt. 
Kan ik vanavond ook al een test doen? of moet ik wachten tot morgenvroeg? 
 
Jarie welkom! Dan hoef jij niet lang meer in spanning te zitten!! 
Volgens mij kun je op de dag zelf testen, maar bij sommige duurt het langer voor HCG in de urine zit.... En kunnen pas een aantal dagen na NOD testen. 
Ik hoop dat het raak is deze maand voor jullie!! ?
 
Terug
Bovenaan