NOD Juni 2018

Nee gelukkig niet elke maand wordt het spannender en de teleurstelling groter.
Dan wacht ik tot morgenvroeg! Bedankt voor de info!! 
 
Al wel 2 dagen af en toe last van menstruatiekrampen maar het zet niet echt door. Daarom durf ik nog niet echt te hopen dat het is gelukt. 
 
 
@jarie dat snap ik! Het is ook oneerlijk dat zwangerschap symptomen zo dichtbij menstruatie klachten ligt. 
En als je 6 maanden in spanning zit en iedere keer teleurgesteld word is het lastig te denken dat het nu wel gelukt zal zijn lijkt mij! 
Ik hoop voor je dat het na 6 maanden wachten dan toch eindelijk komt voor jou!  
 
 
Wekom Jarie! We hopen natuurlijk met je mee dat het gelukt is nu in ronde 6 :D
Word je normaal op je NOD altijd in de ochtend al ongesteld? Of wisselt het wel eens?
Als je meerdere testen in huis hebt dan kan je best proberen om nu even goed te gaan plassen, een uur of 3 niet te plassen (en als het lukt niet te drinken, zodat je urine zo geconcentreerd mogelijk is) en dan met de urine daarna te testen. 
maar als je er maar 1 hebt zou ik idd tot morgenochtend wachten, en dan vanavond niet teveel drinken. 
@Joena: Balen dat hij negatief was, maar je bent mogelijk echt nog heel vroeg he. Hou hoop!
@Brilaapje: Voor jou hoop ik ook dat je gewoon nog te vroeg was, niet elke zwangerschap stijgt het HCG even snel. Ik hoop dat je vrijdag niet ongi word!
@Lilly: Ik neem aan dat je vriend dat niet zomaar bepaalt toch, daar kun je toch over in gesprek als jij daar anders in staat? Ik ben het met de dames hier eens. Kwaaltjes zal je misschien nog niet eens hebben, en een kinderwens is toch belangrijker dan een vakantie die nèt iets leuker is omdat je dan geen kwaaltjes hebt? 
@janiceEve: Hoe is het met je bloeding? Weet je al iets meer?
@Zonnestraaltje: Vandaag NOD? En, en, en....?? 
@Pyamadag: 2 dagen na je negatieve test. Weet jij al meer? Ongi geworden, nog hoop? Nog een keer getest? 
Hier beginnen de kwaaltjes overigens te komen, bij vlagen misselijk, wat naar mijn kaken trekt en ik kan elk half uur wel naar de wc, onvoorstelbaar, ook 's nachts er uit om te plassen gisternacht en vannacht precies om 01.30 uur. Normaal hoef ik er nooit 's nachts uit om te plassen. En vanmorgen paste mijn favoriete BH niet meer, ze puilen er gewoon overheen (en dat met mijn A/B cupje hihi).  
Vanmorgen weer getest (tja, onzeker he) en de test was nu duidelijker dan hij voor de VMK-zwangerschappen ooit is geweest, zo donker zijn ze alleen met de "goede" zwangerschappen geweest! Dus jippie... de symptomen en de streepjes gaan goed!! Ik durf me alleen nog niet aan te melden bij het "uitgerekend in februari" topic. Vond het vorige keer best confronterend om me weer te moeten afmelden. Dus als ik jullie geen vervelend gevoel geef met m'n streepjes blijf ik graag nog even hier tot ik er meer vertrouwen in heb. 
 
Momami, dat zijn mooie symptomen zeg. En blijf lekker hoor ;)
Jari wat Spannend! Ben je er inmiddels al uit? Ochtendplasje is wel aan te raden. 
 
Krokus, hier prima. Merk dat ik nu wel weer op scherp sta wat betreft mijn lijf voelen haha. Maar probeer er nu ietsje relaxter in te staan. We gaan het zien! 
 
@momami: Normaal altijd 's ochtends al ongesteld dus ik heb een klein beetje hoop. Heb meerdere testen dus de tip van jou om 3 uur niet te drinken en te plassen zal ik vanavond eens gaan proberen. 
@wannabemom: Ja als ik zo op internet lees, kunnen de symptomen van een zwangerschap echt overeenkomen met menstruatieklachten. 
@Citrus: Toch maar vanavond proberen en is die negatief dan wachten tot vrijdagochtend. 
Vinden jullie het ook lastig om er niet te veel mee bezig te zijn? 
 
Terug
Bovenaan