NOD Juni 2018

Wow zoveel berichten! Het is duidelijk dat we allemaal onze NOD naderen. 
@ Momami: proficiat! dat klinkt echt goed hé :) 
ik duim mee voor de rest! 
Ik heb gisterenavond mijn eisprong gevoeld (is bij mij elke keer een paar uur pijn aan mijn baarmoeder). We hebben dan ook meteen even het bed in gedoken. De week hiervoor hebben we ook om de dag geklust.
Mijn 2-week-wait start dus ook (pfoeh, ik snap hoe ongeduldig jullie zijn).
 
ohh BO GA, lastig om in zo'n topic een van de laatsten te zijn, je moet nog zo lang wachten. Succes!!
Deems, ik denk t... ? :D
Zat nav jouw topic net trouwens wat over sterrenbeelden te lezen, ik ben daar altijd wat sceptisch over, maar ik sla eigenlijk steil achterover van wat ik lees op horoscooptarot.nl, ik zelf, vriendlief en de kinderen alle drie echt volkomen herkenbaar in de horoscopen. En nee, ik kan oudste bijvoorbeeld echt totaal niet herkennen in de horoscoop van jonge, ik heb het echt ook geprobeerd te lezen met een ander kind in mijn achterhoofd of ik dan ook wat zou herkennen, maar dat is dus niet zo.   Hmmm... deze beeb zou 22 februari uitgerekend zijn, maar mijn kids zijn tot nu toe allemaal wat eerder gekomen, dus ik zou eerder rekenen op een waterman dan op vissen.... we zullen zien ;) 
 
Hi allemaal, ik heb al eerder gepost in dit topic maar jullie zijn behoorlijk actief haha. Wel een leuke gezellige groep! Ik heb gister een dag voor mijn NOD getest en er kwam een heeeeeel licht streepje. Daarna met een cb getest en daar kwam zwanger in beeld! 1-2 weken. Succes voor de NOD wachtenden en succes voor degene die naar de volgende ronde mogen!! 
 
1 dag na NOD nog geen ongesteldheid te bekennen.. heb nog 1 test in huis dus durf nog niet te testen.
Voel nog steeds niks bijzonders (geen ongesteldheid of zwangerschap).
Ik wacht nog even af.
@palmboompje: van harte gefeliciteerd, geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan