NOD Juni 2018

Cactus, dank je wel! Ik voelde ook niet veel bijzonders alleen wat kleine steekjes die ik niet kon plaatsen. Ik zou gewoon morgen een test doen als ik jou was
 
Joehoeee... :)
 
Wie had er ook vreselijke steken in de zijkant van haar borsten voor een zwangerschap?
Herken dit niet bij mezelf 
 
Hallo. 
Ik had gisteren mijn nod. Vanmorgen helaas negatief getest met clear blue. Ik heb al 3 dagen heeeeele erge hoofdpijn en totaal geen energie. Helaas afwachten tot morgen vroeg.
Ik heb in maart een miskraam gehad met 13 weken. En precies 28 dagen later weer een menstruatie gehad. Ik ben nog nooit te laat ongesteld geweest.
Vreselijk dat afwachten
 
Groetjes
 
Bedankt voor al jullie reacties! 
Ik ga idd nog wel met m'n vriend over in gesprek en hem even vertellen hoe ik er zelf over denk.. Maar wilde gewoon graag even jullie mening horen?
En dan idd misschien gewoon doen als we er zin in hebben en niet perse van oh nu ben ik het meest vruchtbaar nu moet het. We zien het wel!
Ik blijf jullie volgen want ben toch wel benieuwd bij wie het deze maand lukt?
 
Gefeliciteerd Palmboompje!!???
en ik ga voor je duimen Cactus:)
 
ik zit pas 4 a 5 dpo en heb op dit moment steekjes in mn lies en verder niets nog eigenlijk. Ja sjacherijnig haha al twee dagen niet te genieten☹️
 
 
@momami: het kost me ook heel veel moeite, ik ga morgenochtend testen!
@depss: bedankt, ik hoop voor jou ook dat het deze maand of i.i.g. snel mag lukken, in welke ronde bevind je je?
 
Ronde 3. En ik moet nog twee weken wachten met testen.
Ik heb ook twee werkfeestjes de komende twee weken. En ik was altijd gezellig van de drankjes dus daar komt de smoezenparade!
ik begrijp zo dat het moeilijk is om niet te testen vooral als je veel symtomen hebt! Maar hopelijk levert het wachten jullie duidelijke strepen op! 
 
@alle zwangeren: Wat leuk!! Gefeliciteerd :D :D :D@Depss: je kan toch nog wel gewoon een drankje doen ? Zolang je niet weet dat je zwanger bent is er niks aan de hand toch. Je zou maar een jaar bezig zijn en alles moeten laten staan whaaaa daar word ik echt geen beter mens van hoor hahahh! Sowieso een paar vriendinnen van mij die wisten niet dat ze zwanger waren: gewoon nog aan de wijn en eentje zelfs aan de xtc op een festivalletje hahaha! Alles helemaal prima met de beebies!
 
Terug
Bovenaan