NOD Juni 2018

@momami gefeliciteerd!! Ook al is het nog vroeg maar wel al een felicitatie waard toch ? wat fijn zeg! Een fijne en gezonde zwangerschap gewenst! 
Mijn schoonzus is ook 22 februari uitgerekend wat leuk! Dan gaat het sterrenbeeld inderdaad erom hangen...
Ik heb nu sinds drie dagen enorm veel speeksel... een soort van "water in de mond" alleen dan zonder dat er een lekker gebakje voorgeschoteld wordt ?
We duimen gewoon verder!! 
@boga spannend! Ik vind de tijd echt zo sloom gaan... dat wachten! Ik moet nog 8 dagen wachten! 
@jarie ja heel erg lastig... vind het ook moeilijk niet continue met mijn man er over te praten haha. Ik probeer te ontspannen en afleiding te zoeken maar dan alsnog ben ik constant aan het denken over baby's en zwangerschappen! Soms denk ik "niet doen, is slecht dan lukt het nooit" maar ach ben er niet gestresst bij dus zal wel mee vallen! Wat doe jij om te ontspannen? En het leuk te houden? 
 
 
@Joena ik drink ook geen alcohol meer (was sowieso geen grote drinker) maar ik eet uit voorzorg ook de producten niet meer wat jr tijdens de zwangerschap niet mag hebben. Je bent als je test sowieso al twee weken zwanger dus wil ik dat risico niet lopen. Maar ach iedereen moet doen waar zij zich prettig bij voelt. We moeten het allemaal vol zien te houden haha. 
 
Ik las wat over alcohol. Zelf laat ik het ook even staan, tenzij ik ongesteld ben. Ik weet alleen dat alcohol de eisprong kan beïnvloeden, alcohol kan je hormoonhuishouding namelijk verstoren met het gevolg dat je een veel latere eisprong krijgt of zelfs geen. Dus zolang ik zelf geen idee heb wanneer mijn eisprong is, blijf ik er ook maar even vanaf haha. Lastig allemaal hoor. Wat een onzekerheid. 
 
Miss zondag mijn eisprong gevoeld. Dus voor symptomen is het te vroeg haha. Ik voel wel onderin steekjes en soms wat in borsten. Thats it, maar had ik vorige maand ook hahaha. 
 
@citrus ja dat had ik ook gelezen en alcohol heeft ook effect op de groei en ontwikkeling van de baby. 
Maar we weten allemaal zelf wat het beste voor ons is Dus gewoon doen als jij je er goed bij voelt ?
Volgens mij letten we gewoon (te) veel op ons lichaam nu waardoor we ineens allema symptomen lijken te hebben terwijl het misschien altijd wel is haha. 
 
 
@Wannabemom: haha ja daarom. Alles met mate en zodra je weet dat je zwanger bent dan vind ik het een ander verhaal. Maar dat ben ik. Ik ben altijd vrij chill en niet zo spastisch. Roken doe ik gelukkig al 3 jaar niet meer, maar dat is ook het allerslechtste wat er is.
Je zegt dat als je test je 2 weken zwanger bent. Dit is al langer. Stel mijn cyclus is 35 dagen. Je trimester begint op de dag van je laatste menstruatie. Ik ben nu voor het laatst ongesteld geweest op 15 mei. Stel ik word nu niet ongesteld op mijn NOD (16 juni) dan zit ik dus al bijna op 5 weken zwanger met een lange cyclus.
 
 
 
 
 
Ja zeker dat iedereen voor zichzelf moet bepalen en kan bepalen wat het beste is. Eens! We hebben al genoeg toetsenbord helden op de wereld haha. Bah bah. 
Ja bizar eigenlijk he, die telling vanaf eerste dag menstruatie. Slaat eigenlijk nergens op maar wel leuk wanneer je ineens 5 weken verder bent haha. 
 
Ja die symptomen. Heb ze vast altijd gehad maar heb nu mijn GO GO gadget voelsprieten aangezet per ongeluk ?? oh my...
 
Terug
Bovenaan