NOD Juni 2018

Ik meld me hier ook nog even vanaf 25ste ongeveer kan ik gaan testen 4de ronde dus hopelijk dit keer geluk. 1ste kindje trouwens. Maaaar ik weet een week voor t testen al of ik het ben of niet want tot nu toe elle keer hsd ik week van te voren hele gevoelige borsten dus wist ik oke ik word ongesteld .. 

dag iedereen, ik kom me ook melden aangezien ik de moed ondertussen verlies.
Ik zit in ronde 10, tweede kindje.
Ik verwacht mijn NOD rond 26 Juni... spannend weer :( 

ik heb ook enorm veeel last van mijn eisprong elke maand opnieuw. Ik heb er meer last van dan wanneer ik mijn maandstonden heb. Heeft nog iemand dit? alvast bedankt

Hier vanmiddag tijdens het plassen een heel klein roze vliesje! Nog nooit eerder gehad voor een menstruatie. 2x daarna nog een keer naar het toilet geweest, want ik moet de laatste dagen veel plassen overdag. Niks te zien! 
Het is is donderdag, iets te vroeg voor menstruatie!

Dag Ladyance, 
Ik heb dat ook altijd. ik heb inderdaad meer pijn van mijn eisprong dan van mijn maandstonden (en die kunnen ook pijnlijk zijn, haha :) ). Bij mij altijd in mijn rechterlies en dat straalt dan af naar het midden. 
Bij mij duurt die pijn een aantal uren. Deze maand duurde ze bijna 24u (bij mijn vorige zwangerschap was dat ook zo) dus ik heb er goede hoop op. Nu (48u later) zit ik op het 'pijn'-niveau van net voor mijn ovulatie. 
Ik duim voor je mee!

@BO GA.. bij mij is dit enkele dagen :( het is altijd aan de linkerkant ne straalt inderdaad uit naar beneden.
Ook ben ik geobstipeerd en heb ik spierpijn. Net alsof ik griep krijg..

Spannende verhalen allemaal weer zeg? ik duim enorm hard voor iedereen die nog aan t wachten is net zoals ik met mijn NOD, t komt dichtbij volgende week dinsdag is m'n NOD. 
Net een te leuk boxpakje vast gehad!!! Omg soo cutee!!? Stond op t punt om t te kopen, maar m'n vriend floot me terug om nog te wachten tot t zover is. Aahh mennnn ik wordt helemaal hebberig van al die babyspullen!! Kan niet wachten tot het zover is en ik.mn slag kan slaan zeg!! 

Terug
Bovenaan