NOD Juni 2018

Spannende verhalen allemaal weer zeg? ik duim enorm hard voor iedereen die nog aan t wachten is net zoals ik met mijn NOD, t komt dichtbij volgende week dinsdag is m'n NOD.
  Net een te leuk boxpakje vast gehad!!! Omg soo cutee!!? Stond op t punt om t te kopen, maar m'n vriend floot me terug om nog te wachten tot t zover is. Aahh mennnn ik wordt helemaal hebberig van al die babyspullen!! Kan niet wachten tot het zover is en ik.mn slag kan slaan zeg!! 

@Ladydance, dat heb ik nu ook: spierpijn en opgezette klieren in mijn hals. 
@Beautygirl en Citrus: innesteling zou inderdaad wel kunnen (5-12 dagen na ovualtie), dus dat kan eigenlijk zelfs tot twee dagen voor je menstruatie zou starten. Spannend!

@Beautygirl als het alleen een roze vlekje was kan het inderdaad heel goed de innesteling zijn! 
Verder hier een weeig gevoel, had ik ook een aantal dagen na het zetten van een spiraaltje. Alleen nu dan een stuk minder pijnlijk eerder irritant. 
Ben echt benieuwd of mijn lichaam mij voor de gek houdt of dat er echt iets gaande is! ?

@krokusje ik kan ook echt niet wachten!!! Al dat baby prul zo leuk! Maarja ik ben bang als ik al wat koop dat het dan helemaal niet lukt haha. Dus ik wacht braaf tot we een positieve test hebben, dan gelijk shoppen ?

Hallo allemaal,
Ik lees sinds afgelopen week ook mee. 1e serieuze poging NOD op 24 juni. Sinds enkele dagen menstruatieachtige pijnen en opgeblazen gevoel en onderrugpijntjes. Dit terwijl dit niet klopt met mijn normale cyclus en symptomen die ik normaal ervaar. Vanmorgen moeten overgeven en met momenten misselijk en daardoor verminderde eetlust. Ook wat eerder geprikkeld. Ik ben dus erg benieuwd. Afwachten zoals velen hier. 

Ik heb vandaag een test gedaan.Ik zit op vier dagen voor mijn n o d. maar met testen is er maar een Ieniemienie druppeltje op de stick ze gekomen terwijl ik dacht heel nodig te moeten... waardoor ik dacht dat de test mislukt zou zijn. maar toen ik even later terug keek zag ik wel degelijk een dikke streep en een dunne streep. maar er is Naar mijn mening weinig opgevallen dat het me zorgen maakt of het wel goed gegaan is terwijl de cintrole streep er wel netjes bij staat ....
help help help vind dit wel even spannend.nu.....

Ik heb vandaag een test gedaan.Ik zit op vier dagen voor mijn n o d. maar met testen is er maar een Ieniemienie druppeltje op de stick ze gekomen terwijl ik dacht heel nodig te moeten... waardoor ik dacht dat de test mislukt zou zijn. maar toen ik even later terug keek zag ik wel degelijk een dikke streep en een dunne streep. maar er is Naar mijn mening weinig opgevallen dat het me zorgen maakt of het wel goed gegaan is terwijl de cintrole streep er wel netjes bij staat ....
help help help vind dit wel even spannend.nu.....

Terug
Bovenaan