Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@daantjepiep hoeveel tijd na testen heb je gekeken? Als de tijd er tussen te lang duurt kan het een indroog streep zijn...
Hopelijk was het snel dat je keek en ben je gewoon lekker zwanger!!!
Ik zit nu te twijfelen om al een testje te gaan doen....
@jarie: ik vermoed ook dat mijn cyclus gewoon langer is en dat ik ieder moment ongesteld ga worden maar wat @wannabemom zegt klinkt wel leuker (late innesteling dus zwanger) haha!
@citrus ik ben nu twee dagen 'overtijd'.
Ik ga de komende dagen niet testen, ik wacht het even af, als ik meer weet dan laat ik het ook zeker even weten hier.
Ik heb net toch weer zo'n zelfde test gedaan omdat ik het niet vertrouwde maar deze was toch negatief... Dus toch nog gewoon afwachten..... Hopelijk voor jullie goede resultaten... En hopelijk voor mezelf ook nog na een m.k in januari?
@BO GA ik hoop het ook niet!
@citrus hopelijk wel! Las het net ook!
@Wannabemom ja, laten we het hopen!
Inmiddels niks meer gehad! Wel veel nog steeds plassen. Laten we hopen dat het een innesteling is.. of nu juist menstruatie dat het maandag gestopt is.