NOD Juni 2018

Misschien een aparte vraag. Ook lastig uitleggen maar ik lees op internet alleen maar dingen over donkerder kleuren van tepels. Ik heb wel een donkerdere rand om mijn tepel(puntje) heen, Maar t platte vlakje van mijn tepel kleurt volgens mij en mijn man juist geler. Nu letten we er natuurlijk heel goed op. Maar ik kan niks over die kleur lezen... meer mensen hier last van (gehad)? 
#nieuwsgierig 

@Bo Ga ik heb het idee dat mn eisprong al is geweest maar had de afgelopen paar dagen krampen in mn buik maar niet extreem. Heb van ongesteldheid ook nooit last dus dit was niet vervelend maar gewoon krampen. En de knal is niet zo hard geweest dat ik naar de huisarts moet denk ik. 
Vorige zwangerschap het begin kan ik niet meer herinneren. Weet wel dat ik nergens last van had tm 39 + 6 En toen is ze geboren haha. 
Ik heb alle baby spul al binnen maar zit altijd wel te kijken bij alles haha. Heb alle meisjeskleding nog dus dat zou makkelijk zijn als het een meisje word (als ik weer zwanger mag worden) 

Jammer zonnestraaltje en daantje ook! Wat jammer dat de 2de test toch negatief was. 
Nou mijn voelsprieten staan echt op springen. Wat een hoop steekjes weer onderin zeg. 
Trouwens...ik zei bij vorige kind in 1x raak maar dat was de 2de maand...sorry, vergeten..de 1ste maand was ik namelijk schijnzwanger...ja het kan. Ik was misselijk, pijnlijke borsten, humeur, kwam zelfs wat vocht/melk uit mijn tepels. Ik maakte mezelf echt gek...

Dit wil ik dus graag voorkomen en sta er ietsje anders in..maar toch nog genoeg mee bezig haha. 

Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! 
En voor iedereen met een negatieve test of menstruatie balen. :((

Hier net terug uit dat luxe hotel. Maar nu kreeg ik dus woensdagochtend ineens een bloeding. (Week na mijn menstruatie) en op de dag dat mijn ovulatie zou moeten zijn. Super stom. En geen idee wat er nu ook gaat gebeuren. Maar we zien het wel. Volgende week is de man weg daarna weer door want dat is het enige wat we kunnen doen. 

Koffiemeisje Hey! Hoe was het hotel? 
Hmm soms zou je wat licht bloed verlies krijgen tijdens eisprong maar neem aan geen "bloeding" hoeveel was Het? Of miss adertje gesprongen tijdens de sex? Dat heb ik ook steeds maar dat uit zich dan de volgende dag in heel licht roze streepje bij de prut .....
Heb je het vandaag ook? 

Nope vandaag niet. En gisteren was wel een tampon vol. Maar was inderdaad net aan het googelen haha. En het  hotel was fantastisch. Heerlijk uitzicht op de Erasmusbrug en tijd samen is altijd fijn! 

Ben nu 9 dagen verder na m'n ovulatie. Is dat de afkorting die ik hier veel lees DPO? Sinds vanmiddag ergens last van steken in m'n Lies. Nu is dat afgezakt. Beetje vaag gevoel in onderbuik. En vandaag ook weer een opvlieger. Dat heb ik sowieso wel regelmatig volgens mij als ik richting de menstruatie ga of ovulatie maar kan ook weer bij ? horen. Na t avondeten wat misselijk..had broodjes vissticks op..net zo erg misselijk dat ik dacht ik geef zo over....soms beetje opboerent gevoel.. En t leek alsof er aders veel duidelijker zichtbaar waren op m'n borst. Vorige maand ook verschillende kwaaltjes. Maar daar had ik al veel eerder last van. Nu veel later. Vorige maand gewoon ongi geworden dus. Zeer frustrerend dit!!!!??

Terug
Bovenaan