NOD Juni 2018

Al even aan het meelezen hier. Leuk al die verhalen. Wij hebben morgen onze eerste afspraak bij de vruchtbaarheidskliniek.. heel spannend! Geen idee wat ik moet verwachten. Als het volgens het boekje zou zijn zit ik nu ook in mijn vruchtbare periode of is die net voorbij.. hopelijk is de volgende afspraak al niet meer nodig maar alleen voor een echo ?? 

Ik denk dat ik mijn ovulatie testen maar in de koffer moet gaan doen! Het is nog steeds geen rood bloed maar nu wel iets bruin. ??
het kan nog steeds innesteling zijn maar ga ik eigenlijk niet van uit. Tenzij het morgen opeens allemaal weg is! 
Heb wel last van mijn onderrug terwij ik dat nooit heb als ik ga menstrueren. Heb normaal altijd last van mijn vagina als ik moet gaan menstrueren maar dat ook niet! ???

@Lizzyluc; spannend zeg. Waarom gaan jullie naar een vruchtbaarheidskliniek? Al lang bezig ?
Ik ben een beetje down nu... na die negatieve test woensdag.. en al die spanning steeds en het gevoel dat het nooit gaat lukken terwijl ik het zo graag wil :(

@joena ;
zijn nu 9 maanden bezig. Ben naar de ha gegaan omdat ik steeds veel pijn heb tijdens de hele cyclus eigenlijk. Menstruatiepijn kan ik wel hebben maar het is steeds erger en blijft ook steeds langer uit. Dus klein beetje zorgen vandaar de stap naar de dokter. Gelukkig wees ze me toch door naar de gyn en morgen is het eindelijk zo ver! Ook nog niet een keer positieve ovulatie test gehad.. enorm spannend dus en onzeker of het ooit mag gaan lukken! 
Succes verder allemaal!

Hoi meiden. 
Wij zijn nu met de 2de ronde bezig. Nu 9 dagen voor NOD. Hoop zo dat het al gelukt is. In december al gestopt met de pil. Was zo teleurgesteld vorige maand. Voel nu weer van alles. Maar vrees dat mijn lijf me weer van alles laat voelen.
Spannend. Allemaal succes meiden. En hopelijk heeft iedereen snel een positieve test in handen!

Liefs, Laris

Heeft iemand hier ook last van? NOD 20 juni. Sinds paar dagen (4 dagen na ovulatie) buikpijn, alsof ik ongesteld ben. En moe moe moe! Iemand ook deze klachten (gehad)? En toen zwanger of niet? 

@gebruiker10077505 ik heb NOD de 24e maar ik heb ook al enkele dagen last van oa menstruatiepijnklachten, opgeblazen gevoel en sinds vandaag misselijkheid. @ citrus misschien is het wel net als bij jou eerder een schijnzwangerschap. Onbewust en ook wel bewust spannend en echte wens! W88 duurt lang

Terug
Bovenaan