NOD Juni 2018

@pyamadag oh nee voor jou ook geen geluk! Balen! 
Ik had het ook wel een beetje zien aankomen door het oude bloed. Maar heb dan altijd een beetje moed. 
Komende cylcus gaan we er weer voor

@beautygirl en pyamadag; oh nee shit! Balen zeg! Maar goed op naar de volgende ronde. Gek dat je lichaam je zo voor de hek kan houden die 2 weken he? Had het jullie zo gegund!
@sunshinexxx; gefeliciteerd!!! Wat een fantastisch nieuws. En leuk vroeg begin van de zaterdag ?. Hier nog niks. Net naar de wc geweest en nog niet ongesteld.... 

@joena ja heel gek! Zag vanaf donderdag avond mijn menstruatie ook al een beetje  aankomen. Je hoopt natuurlijk van niet! 
Gelukkig bijna vakantie dus dan even helemaal genieten

@Sunshine gefeliciteerd!! Wat een fijn nieuws!
Jammer zeg beautygirl en Pyjamadag:(.
@Joena hoe is het met jou? 
Hier nog steeds op de wachtbank nog 8 dagen. Niet zoveel aan de hand nog. Ruik wel goed maar dat doe ik eigenlijk altijd al wel. En een opgezette buik gisteren weer de hele dag. Voelde me echt dikkiedik. 

@pyjamadag @beautygirl wat stom ? Geniet van jullie vakantie en misschien lukt het in de rust daar van wel! 
Ik zit nu op 9dpo volgens mn calender. Voor mn gevoel zit ik op 11 dpo omdat ik 2 dagen eerder mn eisprong dacht te voelen.. maar ik ga dus pas over 7 dagen testen. Althans ik hoop dat ik dat volhoud haha!

Terug
Bovenaan