NOD Juni 2018

Volgens een cyclus van 28dgn die ik steeds wel heb, is zondag de 24ste mijn NOD. Ik meen de eisprong ook vorige week zondag gevoeld te hebben. 
Alleen had ik ma en di een tempdaling wat ook voor eisprong zou kunnen. Dus gewoon doorgegaan met vrijen. 
Ik wil zaterdag de 23ste gaan testen met een sensitief test

Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik ga jullie hier wel blijven volgen hoor ! 
Mommy of my novella, ik heb op 9 dpo positief getest ....maar ik snap dat je wilt wachten! 
Fingers crossed voor jullie allemaal

Hoi dames!! 
Sunshine wat een goed nieuws zeg! Dat het een gezonde en voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje mag zijn ? 
Beautygirl en pyjamadag wat jammer en balen zeg! Op vakantie Lekker genieten en ontspannen wie weet... ?
Joena ik hoop voor je dat de menstruatie uit blijft! 

Ik zit nu 5 dagen voor NOD, ergens wil ik heel graag testen en ergens ben ik bang voor teleurstelling.... ALS mijn cyclus deze maand klopt tenminste.... ?

Mijn NOD is vandaag volgens de kalender. Maarja ik hem mn eisprong denk ik later gehad deze maand.. denk ik...
Niet echt ergens last van. Beetje gevoelige tepels en net klein beetje misselijk. Maar dat kan ook met menstruatie te maken hebben. Dus ja. We wachten af. Ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word...
@Depss en Citrus : nog even geduld dus. De meest kutte periode he van de cyclus haha. Dat wachten... fijn weekend meiden!
@beautygirl; hoe voel jij je eronder? Erg teleurgesteld en verdrietig ? Alles komt goed. Ik dacht het ook echt bij jou.. ... 

@sunshinexxx ja ik ben bang dat ik teleurgesteld ga zijn. Ik heb zo'n early test van Kruidvat die je 4 dagen voor NOD kan doen, en zit volgens de kalender dus op 5 dagen voor NOD. Maar aangezien ik naar mijn gevoel 2 dagen eerder dan uitgerekend mn eisprong heb gehad, denk ik dat ik 3 dagen voor NOD zit. Misschien doe ik morgen ochtend een test. Maar mn vriend gaat sowieso zeggen dat ik normaal moet doen en moet wachten tot na mn NOd hahaha.
@wannabemom wij zitten dus in hetzelfde schuitje haha
@Joene wanneer ga jij testen dan? Morgen ochtend? 
@gebruiker...602 wat stom zeg... Maarja zoals de dames hier altijd zeggen; geen menstruatie betekent dat er nog hoop is! 

Terug
Bovenaan