Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou...ik lig op de bank net echt flinke steken onderin. Ik hoop dat mijn baarmoeder reageert op een innesteling, anders zijn het mijn darmen die flink aan het protesteren zijn haha. Ik duim voor het eerste! Vorige zs kreeg ik ook een bloeding....wie weet.
@cactus @joene hopelijk testen jullie snel positief!!
@citrus ooeehh ja kan hoor! Ook spannend!
Ik heb by the way al dagen last van verminderde eetlust, of gewoon geen honger hebben. En ook van een volle gevoel. Ik heb ook gewoon 2x per dag ontlasting terwijl ik normaal om de dag, soms om de 2 dagen, moet! Ik hoop dat dit een betekenis heeft!
@mommyofmynovella hier heb ik ook last van. Maar soms ook vreetbuien. Moet dan wat lekkers naar binnen eten.
Lig nu op bed. Ben dood moe. Waar dat opeens vandaan komt. Ga normaal nooit op bed liggen. Gisteren lag ik om 22uur in bed dus ook niets geks.
Heb al de hele dag krampen in mn buik en veel last van misselijkheid. En soms smaak van ijzer in mn mond. Zal het dan nu al weer raak zijn voor de 1e ronde 2e kindje ? 25/26 juni NOD dus ben benieuwd.
Ik ga 22 juni weekend weg(met een vriendin, haar moeder en waars mn dochter gaat ook mee) wat zouden jullie doen? Voor de tijd testen of lekker na het weekend?
@Mommyofmynovella: ik heb ook last van mn darmen. Ben al 2 x geweest vandaag en gister ook 2 x. Is bij mij ook niet normaal. Net ook wat dunner... ojeee haha. Maar miss is het wel een virusje ?
Ik ben verder niet meer zo moe. Wel geweest. En ik heb juist steeds trek... wel gesport net dat dan weer wel.
@Sjamee; na ik zou echt wel daarvoor testen hoor. Ook om te kijken met eventuele wijntjes enzo of dat Kan! Maar dat ben ik.. nieuwsgierig aagje?