NOD Juni 2018

@sjamee ik zou ook eerder testen hoor! Ik ga het denk ik morgen ochtend doen. Voor dat mn vriend terug is van zn nachtdienst. 
@joene ik ook gisteren en vandaag 2x. Ook wat dunner toevallig. Geen idee of het een virus is, maar ik hoop gewoon dat we preggers zijn whaha! 

@Mommyofmynovella: spannend. Ik ga denk ook morgenochtend testen. Mn vriend is een weekendje weg met vrienden en zie ik s middags weer. Mocht het zo zijn... Maar ik durf nergens meer op te hopen heel eerlijk gezegd. Ga vanavond met 6 vriendinnen uiteten en ben al aan t bedenken (als ik niet ongesteld word vandaag) hoe ik niet ga drinken en wat ik ga zeggen. We houden allemaal van wijntjes en ik drink altijd wel hahaha. Maar ik wil het risico niet nemen.. 

Hmm ja lastig he? Hmmm misschien zeggen dat je ergens een klein ontsteking heb gehad en aan de antibiotica zit? Of dat je voelt dat je grieperig wordt en medicatie slikt ofzo? Dat je erge hoofdpijn hebt wat niet weg te krijgen was met paracetamol en een sterkere pijnstiller hebt genomen waarbij je nie mag drinken? Ofzo??? Hahaha! Je verzint vast wel iets waar ze begrip voor hebben! 

Hoi! Ik zou zeggen dat je aan de anti biotica zit. Holte ontsteking. Dat gaat echt niet samen met alcohol dus..... ;)  
Wat betreft vaker naar toilet en dunne. Dat had ik ook en achteraf vanwege spanning. Dan zijn je darmen wat drukker en wordt het wat smeuiger. Je kan natuurlijk nog steeds zwanger zijn, maar dit komt miss van de spanning die je, al dan Niet, onbewust hebt. 
Net in de tuin bezig geweest om aan wat anders te denken haha. Ben nogal gevoelig voor spanningen. Die felle steken zijn voorbij :)  deed pijn zeg. 

Sinds einde ochtend lichte hoofdpijn die wat toegenomen is. Tevens wat buikkrampen van m'n darmen denk ik en in onderbuik bij zeikanten. Winderig en toiletbezoekjes worden steeds meer.. (denk wellicht soms ook door de zenuwen) over 3a4 dagen m'n NOD.. ben benieuwd. Ik hoop echt niet dat ik ongi word....zou weer een teleurstelling zijn..Maargoed k houd er wel rekening mee.. dan valt t minder zwaar dan als je er helemaal op hoopt dat je preggers bent...  Deze klachten kunnen ook weer bij menstruatie of zw horen.. fijn zeg?

Terug
Bovenaan