NOD Juni 2018

@citrus ja ik blijf wel zeker! Zal sowieso wat stiller zijn vanuit mijn kant komende dagen met reageren doordat ik maandag op vakantie ga.

@joena  ik heb er wel vrede mee denk ik zo. Vond het gisterenavond wel echt klote maar heb veel afleiding gehad op werk vandaag. Maar nu Vakantie, 3 weken samen zijn, geen werk! Dus die eisprong deze maand zit wel goed! 
Tuurlijk had ik die hoop heel erg maar niet alles lukt in 1 keer. Na bijna een anar begin ik mijn cylcus eindelijk een beetje te kennen. 

Pfoe....t is alsof m'n darmen ineens leeg moeten man...sorry voor de details ? nu wat kramp rechtsonder in buik.. en beginnende aften aan binnenkant lip. 

Ja! Ik heb dus ook ineens gaten.  Zo gek, nou ja..1 joekel. 
Ik zit weer enorm in twijfel. Zal het een hele late eisprong zijn anders? Die felle pijnscheuten vanmorgen en middag? Zal wel erg laat zijn, maar vertel mij wat over het menselijk lichaam haha. 
Ik wil graag dat dit de innesteling was natuurlijk. 

Volgens mijn gebruikelijke cyclus had ik in de vruchtbare week heel erg dun en doorzichtige afscheiding, als water, ideaal dus voor zaad! Dit is toch wat ze bedoelen rond die tijd? 
Nu best veel dun maar lichtelijk wit. Meer als een dunne lotion ofzo. 
Je zou zeggen, voor de zekerheid vrijen maar eerlijk gezegd voel ik me nou ook niet heel fit en gezellig om dat te gaan doen, zou neer als moetje voelen. Dat werkt sowieso niet zo haha. 

Pfff lastigggg

Zo ik ben weer een beetje bijgelezen! Leuk om al de berichtjes van jullie te lezen.. En hopen op snel meer positive testen!
Ik zou eigenlijk gisteren m'n nod hebben. Gisteren veel kramp gehad en gedacht dat het ook echt zou komen, maar m'n menstruatie blijft maar weg. Vandaag iets minder erge krampen.. Ik wacht het weekend even af en anders ga ik maandag een test doen. Misschien blijft het wel weg omdat ik toch een beetje zenuwachtig ben of ik nou wel of niet zwanger ben?

Spannend Lilyy! Bij mijn eerst zwangerschap had ik hele erge krampen. Ik lag op de badkamervloer van de pijn en geloof me, alle dokteren staan altijd versteld van mijn hoge pijngrens. Ik was er van overtuigd dat ik ongesteld werd. Niet dus !
nu lichte krampjes maar wel positief getest dus ...

Terug
Bovenaan