NOD Juni 2018

Wat lief meiden dat jullie allemaal mee hebben gedacht over mn etentje!  Hahaha is goed gekomen ben net thuis. Rivella it was.. En heb een half wijntje op. Gezegd dat ik gewoon dorst had en wat last van mn maag! Nog steeds niet ongesteld... dusssss.
Nu op de bank... denk dat ik wel ga testen morgenochtend. 1 dag na mn NOD. Al twijfel ik........ 
@beautygirl: lekker genieten van je vakantie en elkaar!! En er vooral niet teveel mee bezig zijn daar. Dan komt het vast goed ;)

Hier ook weer gebeld net door vrienden dat ze zwanger zijn. Kan dat nieuws soms zo moeilijk verdragen....

Slecht van mezelf maar de waarheid it is.....

Mmm
....

Goosdjob Joena! Ze hadden vast niets door! Hopelijk heb je een leuke avond gehad:) Ik begrijp je wel gebruiker 1007:) werd gisteren gebeld door vrienden dat ze per ongeluk in verwachting waren maar oh zo blij. Ik werd best jaloers;)... Maar heb super blin gedaan;)

Spannend Joena, morgen testen miss! 
Dames, is dan even zuur he, als andere wel al in verwachting zijn. Maar probeer niet jaloers te zijn of aan jezelf te twijfelen. Zij kunnen er niets aan doen dat jullie niet zwanger zijn en de baby's zijn daarmee ook nog niet vergeven. Lang leve de evolutie hihi. 
Geen kritiek hoor! Probeer realistisch te blijven en jullie weer wat vertrouwen te geven dat het echt gewoon kan :)

Wat voor afscheiding hadden de zwangere hier tijdens innesteling en/of erna? 

Thx. Xx

@ Citrus: bij eerste zwangerschap niets gemerkt van innesteling. Kreeg meer afscheiding toen ik zo rond de 10 weken zwanger was. En nu wel innestellingsbloeding gehad maar nog weinig afscheiding

Nog steeds niet ongesteld (5dagen 'overtijd').. ik lees een hoop verhalen van meiden die een week overtijd pas positief hebben getest dus ik hou de moed erin ?
Hoe is het bij jullie?

Hoi!

Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op het forum, gezien het steeds maar niet lukte. Ik zit nu (17/06) op 3 dagen voor NOD, tenminste, als ik het gemiddelde van al mijn onregelmatige cylci neem. 

Ik voel me deze maand al steeds heel anders, rustig of zo, minder zorgen dan anders. Dit was de 6e poging met clomid (ik heb PCOS). We zijn in totaal bijna een jaar bezig.
Vanmiddag (16/06) dacht ik ineens, laat ik toch eens testen, je weet nooit en als ie weer negatief is dan kan ik bellen naar de gyn. 

Wat schetst mijn verbazing? Een licht tweede streepje!!! Ik kon mijn ogen niet geloven en testte een paar uur later nog eens, weer een streepje. Vanavond nog eens getest met een andere test, opnieuw een licht streepje. Nu weet ik wel dat het nog alle kanten op kan omdat ik vroeg heb getest, maar met een onregelmatige cyclus van gemiddeld 28 tot 31 dagen (best netjes met clomid :)) kan het ook zomaar 1 dag voor NOD geweest zijn.

Ik ga tot en met dinsdag iedere dag testen, in de hoop dat ze positief blijven..
Ik durf weer een klein beetje te hopen!

p.s. het nachtelijke bericht is i.v.m. mijn nachtdienst, haha!

Terug
Bovenaan