NOD Juni 2018

@crystalclear wat een super nieuws zeg! En dat op vaderdag! Van harte gefeliciteerd dat het een mooie en gezonde zwangerschap mag zijn! 

@citrus, ik geloof dat jij over afscheiding vroeg....tijdens de zwangerschap geen idee, wordt voor ons de eerste keer als het raak is. Maar ik lees wel veel dat vrouwen dan meer afscheiding hebben en vaak voelt het waterig aan. 
Tijdens de eisprong is het inderdaad meer en vloeibaarder maar (bij mij) ook eiwit achtig, doorzichtig en je kunt er slijmdraden van trekken. Maar ook daar over lees ik verschillende berichten. 
@joena ik hoop dat je menstruatie uit blijft en je positief test, @citrus ook!! Jullie zijn al dichtbij de uitkomst!! 
Alle andere meiden, ik hoop het natuurlijk ook voor jullie! 
Goodluck ?

@crystalclear van harte gefeliciteerd!
@citrus ik had tijdens mn zwangerschap v.a. de 2e trimester last van veel afscheiding. Doorzichtig en de ene keer waterig, de ander keer gewoon normaal 
@cactus heb je opnieuw al getest?
@Joene en heb jij al getest??? 
Ik heb zojuist 4 dagen voor mn calender NOD negatief getest helaas. Dus ik ga dr rest van de week even afwachten en anders als k nie ongesteld word volgend weekend pas testen denk ik.

Vandaag 3 dagen voor nod. Clear blue early meegenomen op vakantie. Kon het niet laten om vandaag al te testen vanwege vaderdag. Leek me enorm leuk om als deze positief is, deze in te pakken als vaderdag cadeau. En wat schept verbazing: (licht, maar wel duidelijk) positief!!! Verklaart misschien ook waarom ik al een week buikpijn heb en doodmoe ben....  Straks manlief dus maar verrassen. En wel over paar dagen opnieuw testen of test positief blijft, duimen!! Is ons 3e kindje dan...

Dankjulliewel @Wannabemom & @Mommy of my Novella!
Net nog een x getest, weer positief! Ik denk dat ik steeds blijer wordt ?

Wat jammer @Mommy of my Novella, maar er is nog hoop! ??
@Gebruiker10077505 wat leuk! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd christalclear!! 
En ook gebruiker 1007!!!  Heel tof op vaderdag zeg! Gefeliciteerd. 
En mijn vraag weer aan jullie, ander soort afscheiding rond innesteling en voor nod?
Ik ben net wakker en ga zo een ontbijtje maken met de kinderen. Verder drukke dag ook dus gelukkig afleiding :)   

@Citrus, dankjewel!
Antwoord op je vraag: ik had mijn vorige cyclus het gevoel dat ik meer vloeide rondom mijn ovulatie, maar toen werd het dus niks
Deze cyclus tijdens ovulatie geen verschil gemerkt, nu wel meer afscheiding dan normaal! 

Gebruiker 1007 en creastalclear: wauw wat goed zeg gefeliciteerd! Super leuk!! ?
Ik heb net getest. Volgens de kalender nu 1 dag overtijd. Negatief. Helaas.... maar ik heb vrijdag vorige week een positieve ovulatietest gehad dus veel later dan "gepland". Dus het zou officieel nog mogelijk zijn. Ik houd hoop maar voel me wel nu even klote :( 

Terug
Bovenaan