NOD Juni 2018

Wat ik vooral zo klote vind. In t verleden zijn meerdere vriendinnen per ongeluk zwanger geraakt weetje wel. Eentje met antibiotica.. Eentje omdat ze de pil niet goed slikte...  wel allemaal vrij jong toen. En ik wil het nu ECHT en kies er zo bewust voor. Ben er klaar voor. En dan lijkt het maar niet te lukken en mij gegund te zijn... zo oneerlijk..
??

Zo herkenbaar Joena! Dat lijkt zo oneerlijk! Maar blijf geloven in je eigen lichaam! ?

Meiden met de positieve testen, gefeliciteerd ? heel bijzonder op een dag als vandaag!

Van harte gefeliciteerd met de positieve test! Een super leuk vaderdag cadeau! 
@joena @mommyofmynovella ik heb ook negatief getest vandaag. Ik hoop dat we gewoon te vroeg zijn geweest hihi. Ik wilde ook heel graag een positieve test, ook stiekem omdat het vaderdag vandaag is. Maar we wisten beiden dat het erg vroeg is voor de test en dan heb je sowieso maar 54 procent kans dat het gemeten wordt. Ik houd de moed er gewoon in en ik hoop dat ik over 5 dagen, en de rest van de maand NIET ongesteld word en we alsnog deze maand ons kindje in mijn buikje hebben!  En ik hoop dat jullie ook gewoon nog een positieve test gaan krijgen!! Balen is het zeker, ik was van de spanning ook even heel emotioneel, niks mis mee maar ik weet zeker dat ook wij allemaal een kindje mogen krijgen!???

@joena oneerlijk is de wereld sowieso. Sommige mensen fokken zich maar door, terwijl ze er slecht voor staan qua leven,  en krijgen kind na kind en lijken van lucht nog zwanger te raken. En sommige doen er erg lang over, terwijl zij alles op een rijtje hebben. Ik heb beide voorbeelden in mijn omgeving helaas,  ik gun natuurlijk alle vrouwen een kindje. Maar soms denk je wel waarom lukt het JOU wel en MIJ niet. Maar probeer gelukkig met jezelf te zijn, en vertrouwen te hebben in jullie als koppel dat ook jullie een kindje gaan krijgen. ???

@joena wat vervelend zeg! Snap best dat je je daar klote om voelt.. Maar zoals je al aanheeft er is nog wel hoop? en zo niet deze maand dan is het je een andere maand zeker gegund! Alhoewel ik het je nu ook zo zou gunnen dat het toch gelukt is! 
En 't is idd soms oneerlijk dat het bij sommige zo snel gaat en dat het bij andere lang duurt.. Ook bij ons gaat het vast allemaal wel goed komen! 
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie... Wordt nu toch wel spannend hoor. Ik heb een hele onregelmatige cyclus nog steeds en ben in januari gestopt met de pil. En ik voel m'n eisprong ook niet dus het is dan altijd maar afwachten wanneer het komt. Ik heb een beetje het gemiddeld gepakt en dan zit ik rond de 29/30e dag dat m'n menstruatie komt. Zit nu op dag 31 dus kan alle kanten nog op...

Dank voor alle lieve woorden meiden. Doet me goed :)! Het is gewoon altijd zo spannend die 2 weken na je eisprong... en het moment van NOD... en het moment van testen. En dan toch weer die teleurstelling. Maar idd: we gaan ervoor. En relax.

@Lilyy: spannend zeg. Lastig ook wel als je cyclus onregelmatig is. De mijne wordt steeds onregelmatiger de laatste maanden lijkt het wel. Was het eerst 3 x 32 dagen, nu een keer 34 en 35. Gek!
@Wannabemom: balen!! Maar wat je zegt.. misschien is het te vroeg ;) die hoop heb ik ook nog. Ja ik ken meiden die al zwanger worden als je naar ze kijkt haha. Die zijn zo mega vruchtbaar, echt bizar. Hoopte dat ik dat ook zou hebben :p! Of van die mensen die al 3 x een abortus hebben gehad weetje wel vroeger omdat ze de pil niet goed slikte en te jong waren. En dan voor kids gaan en binnen no time zwanger zijn. Zucht. Ik weet wel dat ik niet moet vergelijken elk lichaam is anders. Maar het frustreert zo enorm. Wil ook met leuk nieuws komen!! En mn vriend blij maken.... ZO: even van me afgeschreven :p!

Meiden een vraag.
Is het nu altijd zo dat het standaard is dat je 14 dagen na je ei je NOD dag heb of is dat alleen bij een cyclus van 28 dagen?

Heb namelijk ook langere cyclussen van 32.33 of 34 dagen.
Dan is mijn NOD zeker niet vandaag?

JOENA ik snap je hor. Frustreerd idd.
Gisteren had ik ook zo'n dag van: iedereen is en wordt maar zwanger.

Soms is het goed om dan ff een potje te janken en weer door te gaan... (als dat gaat ten minste) 

Terug
Bovenaan