NOD Juni 2018

Voor iedereen die vandaag positief getest heeft gefeliciteerd ! Voor ons een rare dag, vaderdag, omdat we ons zoontje moeten missen. Onze eerste vaderdag.... en nu ook weer zwanger. Heel apart. Dubbele tranen vandaag, van verdriet en blijdschap. 

Gebruiker79602: ik geloof dat je tussen de 11 en 14 dagen na je eisprong ongesteld kan worden. Niet per se altijd na 14 dagen. Dus hey blijft zonder ovulatietesten altijd een beetje gokken. Bij een cyclys van 28 dagen is het vaak wel zo dat je dan na 14 dagen je ei hebt en ja 14 dagen ongesteld wordt. Maar hoeft dus niet per se 14 dagen te zijn..
Door jouw woorden net tranen bij mij :( Baal er gewoon zo van. Weer een dikke maand wachten. 

Ha Joena

Ja begrijp je meid maar ik denk dat we toch positief door moeten. Negativiteit werkt denk ik averechts. 
Ik weet even niet meer deed jij al ovulatietesten. Ja toch?

Dus mijn ei was zondag 3 mei. 
Mijn cyclussen iets van 32.33.34 dagen.
Kan het dan dat mij NOD niet vandaag is maar pas woensdag of donderdag?

@Leahboer: lijkt mij niet dat je dan pas woensdag of donderdag je NOD hebt. Dan praat je over 18 a 19 dagen na je ovulatie. Dat is te lang denk ik. Lijkt mij dan max 14 dagen en dus 17 juni NOD. 
Ik heb wel eens een testje gedaan ja. Maar niet echt een hele maand zoveel dagen. Deze maand had ik mn ovulatie niet gevoeld (normaal steken links of rechtsonder) dus heb de week daarna 3 dagen testen gedaan waarop 1 positief leek (dikke teststreep). Dus ja?? Misschien was toen wel mn ei...... 
Balen Cactus!! Laten wij deze maand gewoon lekker door praten hier als we daar behoefte aan hebben :)! Het komt goed. Wie weet wel tegelijk ;) 

Sterkte ook Sunshine!
Leahboer. Meestal is je nod 14 dagen na eisprong. Dus als je een langere cyclus hebt dan was je ei dus ook gewoon iets later. Dit is wel een ongeveer natuurlijk. Maar als je zondag 3 mei je ei Zeker weten had dan is vandaag je nod. 
Wanneer was je eerste dag van je menstruatie? 
Balen cactus! 
Wie heeft er nu nog meer nod de 24ste? Ben ik hier de laatste? 

Terug
Bovenaan