NOD Juni 2018

Sterkte vandaag Sunshine!
Ik ben ook nog tot de 24e aan het wachten Citrus:). Vorige maand was 26 dagen. Maar nu heb ik mijn eisprong later gemeten dus ik denk dat ik tot de 24e moet wachten.
Vorige 2 maanden op de 24e dag al last van mn borsten enzovoorts maar nu nog niets.. we will wait and see.. Maar dat wachten man man man. Hou vol Citrus we komen er wel;)

Ik doe ook mee. 10 juni een positieve ovulatietest gehad. Bij voorgaande maanden zat er ca. 17dg tussen de positieve ovulatie test en de start van de menstruatie (en eenmaal een positieve zwangerschapstest maar dat is helaas een vroege miskraam geworden)
Ditmaal voor het eerst een kortere cyclus van 28 dagen.. normaliter zou de NOD 1-2 juli zijn, maar waarschijnlijk deze maand dus eerder.
Maar na al die negatieve testen/ervaringen twijfel ik over ik niet gewoon langer zal wachten met testen..
Ronde 6 dan wel 7 inmiddels. Merk dat het ook steeds irritanter wordt als de omgeving bij ons gaat peilen of wij niet al aan kinderen willen beginnen. Je moest eens weten, denk ik dan..

@cactus, citrus,Depss,wannabemom dank jullie wel. 
En cactus wat baal ik voor jou! Ik blijf iedereen volgen de volgende maand hoor!!
dikke knuffel voor iedereen die weer een maand moet wachten ... wat een hel dat wachten 

Ik blijf zeker hier, ben veels te nieuwsgierig en hoopvol dat het jullie wel gaat lukken!
Volgende maand gewoon een nieuwe kans! Wie hebben hun NOD nog deze maand (het is zo een grote groep geworden dat ik het niet meer weet)?

Nope nergens last van gek genoeg. Ik normaal altijd erge last van PMS klachten. Zelfs mn boobies zijn nog normaal. 
Aargh die steekjes die had ik vorige week elke keer die maken je helemaal gek:/. Elke keer denk je zou het. 
Ik hoop zo dat het binnenkort voor 9 maanden klaar is met menstruaties. Ik mis mijn spiraal super erg en was vergeten wat een hell mijn menstruaties waren. Zit pas in ronde drie maar ben elke keer bang voor die week vol pijn en ellende na mn nod.

Terug
Bovenaan