NOD Juni 2018

Ja dat snap ik Ja, even geen gedoe wat betreft menstruatie. Het zou ook nog kunnen dat je cyclus na bevallig veranderd incl diverse klachten dus dat zou mooi meegenomen zijn :)
Oja, ook elke keer bij afvegen wel een flinke natte bende en die aft in mijn mond begint me nogal te ergeren haha. 
Hoop snel op een positieve test voor ons!!

Jammer cactus! Volgende ronde hopelijk beter nieuws ? 

Ik wacht nog op mijn NOD, naar berekening 21 juni, maar kan bij mij heel erg variëren. Ik moet in iedergeval binnen de maand juni menstrueren anders waarschijnlijk raak! Ondanks de negatieve test houden we moed, en hopelijk lukt het nu of de aankomende maanden! 
Ik irriteer mij inderdaad ook aan mensen die vragen "wanneer beginnen jullie eraan". Maar voor mij was dat voor een maand geleden sowieso pijnlijk omdat ik eerst vanwege mijn gezondheid een jaar moest wachten minimaal met kindjes. Maar in Mei kregen we goed nieuws dat het tegenwoordig maar een half jaar is. Dus wat waren wij giga blij. Niemand weet het op 1 vriendin na, omdat ik toch mn ei kwijt moet kunnen (leuke woordkeus haha). Maar ik vraag mij wel af hoe iedereen reageert als we zwanger zijn! Gezien wij dus eigenlijk tot einde dit jaar moesten wachten! ?

Terug
Bovenaan