NOD Juni 2018

@citrus: ik had vanaf eisprong meer afscheiding dan normaal. En week na eisprong tot nu toe was zeurende buikpijn. En dus erg moe. Daarom vermoeden dat ik zwanger was.... Luteale fase kan wisselend zijn. 18 dagen maakt zwanger worden lastiger. Dit is fase tussen ei en menstruatie.
sterkte voor alle dames die nog niet zwanger zijn. Houd moed. Ik ben een vrouw met overgewicht, sport sinds een jaar wel regelmatig maar daarvoor weinig, en 3x relatief makkelijk zwanger geworden. Zegt dus niet alles, je fysieke gezondheid

Ik heb echt zo'n luie "ben in een dip" dagje. Ik hoop echt dat wij wachtende niet ongie worden. En al heb ik 4 dagen voor mn kalender NOD getest, ben ik alsnog toch een beetje bang dat het niet raak is geweest deze ronde. Mn goed gevoel die k aan t begin van mn cyclus had is weg... 

Jammer Christa! Ik weet hoe je je voelt...... :( Kop op en doorgaan met die banaan!Ik heb gelukkig nooit zo n last van mijn menstruatie. De dag ervoor wel eens buikkrampen, maar ik ben geen emo wrak ofzo. En ik menstrueer ook niet heel heftig. Dan denk ik wel eens: doet m'n lichaam wel wat ? hahaha... maar de ha zei dat als je een cyclus hebt je gewoon een eisprong hebt en dat je minimaal 2 dagen ongesteld moet zijn (helder bloed) en dat red ik wel. Je gaat je meteen zorgen maken! Hier ook meiden redelijk licht ongesteld en zwanger of al een kindje ?Anyway: alles komt wel goed. Net lekker bij mn omaatje geweest en dan word ik altijd blij XD.

@gebruiker7505: ja ik vraag me af of het wat zegt ? Ik sport mn hele leven al. Nu ook 3 x in de week: boksen, fitness, spinnen, etc. Ik eet elke dag gezond... maak smoothies.. slik vitamines en mineralen.. drink veel groene thee. Veel vis. Ben niet echt een snoeperd en mn lichaam is fit en strak. Lust wel een wijntje maar met mate. En ja ? Zit al in ronde 5........... 

Hallo allemaal, 
Lees al een tijdje mee, maar nog nooit gereageerd.
Gefeliciteerd allemaal met een positieve test, succes met het wachten voor degene in de wachtweken en ik ga duimen voor mensen die naar de volgende ronde gaan! 
Ik ben in de 2e poging zwanger geraakt maar werd een vroege miskraam en na de miskraam direct weer zwanger geworden. Afgelopen woensdag een positieve test! Erg spannend dus of het dit keer wel goed gaat. 
@citrus. Ik heb geen andere afscheiding gehad rondom innesteling of NOD. Alleen rond eisprong wel. 
@joena. Ik heb zelf ook weinig lichamelijke klachten voor mn menstruatie. Wel wat emo en maar twee dagen weinig bloedverlies en nu dus zwanger. Zegt niks! 
:) 

@abcde: bedankt voor je geruststellende bericht. Doet me goed :)Lijkt me heftig een miskraam, maar wat fantastisch dat je zo snel weer zwanger mag zijn !! Hopen dat alles nu helemaal goed komt! Vertrouwen hebben in je lichaam :)

Zojuist even naar toilet geweest en eenmaal terug even naar, duizelig en weeig.... Voel nog niets van menstruatie op komen...normaal heb ik al klachten. Heb beetje vage buik pijntjep, kan het niet echt plaatsen het is anders dan normaal. Ik heb m'n nod over 2 of 3 dagen..ben heel benieuwd...ik hoop dat de menstruatie uit blijft en dat is een deze dagen positief test❤️

Terug
Bovenaan