NOD Juni 2018

@Citrus: inderdaad nog even geduld hebben. Jij ook zo te lezen. Ik heb het idee dat mijn borsten licht gevoeliger zijn (normaal alleen gevoelige tepels na eisprong).. maar toen ik een 2mnd geleden positief teste voelde ik me snel licht in het hoofd, was ik enorm vergeetachtig, sneller trek en deden alleen de tepels zeer tot de miskraam.. Geen idee of deze klachten ook weer de volgende keer terug komen..
Zucht.. het kan alle kanten op dus. Wil mezelf niet te blij maken.. elke maand is er wel iets dat anders is :p
Hoe zit het met jullie symptomen?

@MommyofNovella: zegt niks toch. Even afwachten. Hoop dat jullie allemaal wel een heerlijk weekendje hebben gehad ondanks de spanningen, teleurstellingen, schommelingen :pHier nog steeds niet ongesteld... laat dat maar snel komen denk ik dan. Dan kunnen we ons opmaken voor de volgende ronde :D (5)

Hier ook nog steeds wachtende op de aankomende (of niet?) menstruatie.. Daarstraks heel licht bruinige afscheiding en dacht shit nu word ik ongesteld, maar nu is het gewoon weer normale afscheiding? heb verder ook helemaal geen menstruatiekrampen of rugpijn terwijl ik dat normaal altijd heel erg heb voor de menstruatie.. 
Snap er allemaal niks meer van.. Wacht nog maar geduldig af. Als ik het aankomende nacht niet word dan denk ik dat ik morgenvroeg toch maar een test ga doen? 

Hoi Allemaal, 
Wat interessant om al jullie verhalen mee te lezen. Alles meiden die zwanger zijn gefeliciteerd ??
Ik zit momenteel ook beetje in een twee strijd. Ben in april gestopt met de pil en was vrij snel echt ongesteld (9-5) dat was 35 dagen na mn ontrekkingsbloeding. 
Nu heb ik al ruim een week het gevoel dat ik ongsteld moet worden: buikkrampen en steken, gevoelige tepels en wat last van mn onderrug. 
Ik had in een cyclus van 35 dagen afgelopen woensdag ongesteld moeten worden je leest het al tot op vandaag nog niet gebeurd. Gister een early test van de kruidvat gedaan die was negatief. 
Aan de ene kant denk ik nu ik wacht op mn ongesteldheid en aan de andere kant twijfel ik ook om nog een keer te testen...
Groetjes..

Wat een spanning hier! Ik lees wel mee maar vandaag druk geweest met inpakken enzo. 
De komende 2 weken zal ik weinig actief zijn maar misschien af en toe wel wat lezen en soms reageren. Ik ga lekker offline proberen te leven in Griekenland! 
Succes met alle spanningen en hopelijk weten jullie snel meer. 
Nu lekker slapen, want ik half 1 gaat de wekker

Hallo dames,
Ik lees al een hele tijd mee maar nog niet eerder gereageerd! Super spannend allemaal! Voor de mensen met een positieve zwangerschapstest gefeliciteerd! 
Wij zijn deze maand begonnen aan onze eerste ronde voor ons 1ste kindje. 21/22 juni verwacht ik met menstruatie/ is mijn NOD. Ik denk dat ik die zaterdag wil gaan testen. 
Op dit moment: al een paar dagen opgeblazen buik/krampjes en moe. Ook heb ik last van borrelende darmen en boeren.. maarja wat jullie ook zeggen, je let er miss te veel op. Ik verwacht niet dat het al raak zal zijn. Veel moeizaam zwanger worden enz. in mijn omgeving.. Maar hopen doe ik wel!
Ik lees met jullie mee! Xx

Terug
Bovenaan