NOD Juni 2018

Welkom flamingo! Volgens weekend gaan er een hoop testen geloof ik :)  ik wil zaterdag gaan testen met een sensitest boor 6 dagen voor nod. Heb daarvan 2 nog liggen. 
Beautygirl. Fijne vakantie!! 
Vandaag Voel de ik mij ineens totaal niet zwanger. Echt niks nada dus dan denk ik, zal wel niet raak zijn dan. Terwijl je niet iets HOEFT te voelen haha. Weirdoooo.
Mijn temp was alleen nu 37.1 ipv 36.9 en 37. Dus hopelijk blijft hij hoger :)

De nieuwelingen...hoe zit het nu met jullie evt symptomen, afscheiding, kwaaltjes. Gooi alles maar op tafel whaha. We willen onszelf graag in fijne berichten herkennen ??
Xx

Haha Citrus weet je het zeker ;-)) 
Voor mn gevoel heb ik veel meer afscheiding maar niet raar van kleur oid.
Sinds 2 dagen ga ik echt vaker naar de wc bijna elk uur wel. Terwijl ik normaal echt een stuk minder ga en niet meer drink nu. Drink standaard al 3 a 4l water op een dag. 
Steken en krampen in mn buik sinds twee weken. Maar zijn ook een paar dagen minder geweest. 
En gevoelige tepels. 
Maar dit kan allemaal ook duiden op een langere cyclus... ik weet het niet meer. 4 dagen overtijd en een neg test op zaterdag. 

Hoi meiden!
Allemaal een fijn weekend gehad? 
Beautygirl fijne vakantie geniet van de tijd samen!! Heerlijk! 
@lillyy ik las van jouw bruine afscheiding... heb ik vandaag ook ineens... gisteren liep ik in de stad, ineens voelde ik het lopen (onsmakelijk i know) maar net als ongesteldheid (kennen jullie dat gevoel)?, ik dacht SHIT ongesteld. Dus ik gauw naar een toilet... bleek het heel veel afscheiding. Terwijl ik dat ook al 2 weken terug had bij mn eisprong. Dit was anders maar wel veel. Eenmalig dat wel. 
Vandaag ging ik naar het toilet ineens hele kleine bruine beetjes afscheiding. 3x vandaag gehad echt heel weinig. Nog nooit in mn vrouw bestaan gehad, maar echt werkelijk geen idee wat ik hier nu mee moet en kan haha. 
Fingers crossed ? hopelijk een goed teken!! 
Wel spannend weer... houd ik mij voor de gek of is het ECHT raak!? 

Btw heb ik ook last van al 2 weken gespannen borsten en dikke gevoelige tepels. Sinds vandaag een beetje misselijk en 3 nachten dat ik na 5 uur slaap klaarwakker voor mij uit lig te staren... (wat ook misselijkheid kan veroorzaken). Ook een paar dagen een wat weeig gevoel. Maarja zoals alles hier.... zegt niks natuurlijk. ?

Hoi! Heb net dit forum ontdekt, wat fijn om jullie verhalen te lezen. 
Ik heb 23/6 mijn nod; nog eentje voor dat weekend dus :). Heb PCOS en deze maand voor het eerst een cyclus van 28 dagen (of nu ja een eisprong op dag 14 volgens mij app obv temperatuur). Ik ga op de nog dag testen, vind het al moeilijk tot die dag vol te houden! 
Gister had ik steekjes in mijn onderbuik die ik nog niet eerder heb gevoeld. Vandaag eigenlijk geen bijzonderheden behalve gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd voor menstruatie. 
Mijn temperatuur stijgt trouwens maar 0,3 graden en blijft nu rond 36.9 hangen. Hebben jullie dat ook? Zegt de hoogte van de temp iets over zwangerschapskans? 
Voor iedereen met net een positieve test, gefeliciteerd!! Heerlijk gevoel lijkt me! 

Oh haha. Ja oké...lichte twijfel, er zijn grenzen ;) Valentinee, welkom bij de club van 22 juni haha. Temp gaat stijgen na eisprong, kan evt dalen tijdens innesteling (kan) daarna stijgen en blijft hoog. Als hij zakt dan is de kans groot dat je ongesteld gaat worden. Vorige maand daalde mijn temp en die middag werd ik ongesteld. Ik hoop dat hij ook bij jou lekker hoog blijft! 

Terug
Bovenaan