NOD Juni 2018

@wannabeamom
Dat is dus precies wat ik ook had! Dacht shit snel naar de wc want ben ongi.. Was het dus lichtbruinige afscheiding.. Nu weer gewoon normale nog steeds snap er niks meer van?
Wil morgenvroeg wel een test gaan doen, maar kan ik dan beter een early test doen of een gewone? Aangezien ik niet 100% zeker weet of vrijdag of gisteren m'n nod was..
En welkom voor de nieuwe! Leuk om jullie verhalen ook te lezen! 

Nou ik ben kurk droog hoor hahaha! Geen afscheiding, of bruine bloed. Wel krampen de hele dag en was vandaag zooooo moe. Zat de hele dag te knikkebolle, ongeacht waar ik was of wat ik deed. Om 21u lag ik op de bank en had ik gespannen borsten. Kort daarna viel ik in slaap haha. Ergens hoop ik wel dus dat ik volgend weekend positief test. We wachten deze week af of ik ongesteld word. De 21e is om de hoek nu...

Oooh wat spannend allemaal! Ik duim hard voor jullie!
Ik had deze ronde juist weinig symptomen.. maar wel een ander gevoel dan normaal, ik voel me sereen, rustig. 
Vorige week lag ik in bed na een avonddienst en zei ik tegen mijn man, ik heb een gek gevoel in mijn buik. Hieraan besteedde in (omdat ik niet meer durfde te hopen) verder geen aandacht. 
Verder veranderde mijn humeur behoorlijk en dat kon ik toen al niet meer aan de clomid wijden, haha!
Ik heb pijnlijke borsten, maar dat is eigenlijk iets dat ik altijd heb, maar het voelt nu alsof ze meer gespannen en zwaar zijn.
Verder ben ik vreselijk moe, dit was voor mij eigenlijk het eerste symptoom waarvan ik dacht, zou het dan nu echt? 
Ik keek na een dag werken in de spiegel en dacht, jemig! Zulke wallen heb ik nog nooit gehad. 
De dag daarna testte ik dus postitief. 

Vandaag heb ik een clearblue digital gedaan, ik kon niet meer wachten, deze gaf aan: Zwanger 1-2 weken, of wel: 3-4 weken, en dat klopt precies bij mijn berekeningen. 

En fin, weinig symptomen dus, vage klachten, dat wel. Normaliter voelde ik iedere cyclus opnieuw vanalles, en hoopte ik zo dat het zou lukken. Dit was onze laatste ronde met Clomid, hierna zou ik overgaan op medicatie injecteren.. dit lijkt ons voor nu gespaard te blijven.
Slaap lekker allemaal!

Crystalclear wat fijn allemaal! Super zeg, ik weet niet of ik dat al gedaan heb maar van harte gefeliciteerd, dat het een gezond kindje mag zijn ?? 

@lilly als je nu al jouw NOD zou moeten hebben kun je een normale test doen. Als je NOD later is dan zou ik voor de zekerheid een early test doen. Ik hoop dat je positief test en vanaf vandaag op de roze wolk mag! ? Ik heb ook werkelijk geen idee wat dat bruinige zegt... kan ECHT van alles zijn... laat je het weten of je positief test? Ik had gisteren een negatieve test maar pas de 21e NOD dus kan nog steeds alle kanten op gaan! ?

@crystalclear ik heb deze maand dat ik mij ook anders voel. Vorige maand had ik echt borrelende darmen, flinke steken. Nu heb ik alleen gespannen borsten alsof ze vol zitten, dikke tepels. En slapeloze nachten, klaarwakker midden in de nacht . Waardoor ik vreselijk moe ben. Maar ik voel mij vrij rustig en verder rond mn baarmoeder voel ik weinig. Maarja toch... radertjes staan op scherp en ieder (klein) afwijkingkje denk ik is er dan toch iets gaande!? Wij vrouwen zijn gewoon gekke wezens haha. 

Nooooooo net tijdens het douchen een beetje bloed verlies ? ik ben bang dat mijn menstruatie door gaat zetten... ? nu voel ik mij echt stom. Ik maar geloven in de kleine afwijkingen die ik deze maand had... stom lichaam ? verklaard ook mn slechte nachtrust nu mijn menstruatie eerder komt dan anders! Heb nu even het gevoel dat het ons nooit gaat lukken ???
op naar ronde 3 dan maar... 

Jeeetjee @wannabemom wat stom zeg... Het blijft onwerkelijk hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden. Hou de moed! Alles op zn tijd. Ook jij mag mama worden! We zijn er voor je. Hoe kort is je cyclus nu geweest? Nu je 3 dagen voor NOD ongesteld bent geworden? 

@mommyofmynovella 30 dagen ipv 33 dagen. Als dit doorzet tenminste. Maar ga ik wel van uit! Jaa ik voel mij ontzettend stom! Ook boos op mijzelf. Dat je zo meegaat in al dat gevoel en dan nu sta je eigenlijk gewoon voor gek. Ik baal echt heel erg. Maar kan heel moeilijk omgaan met slecht nieuws, heb het afgelopen jaar alleen maar slecht nieuws gehad dus was wel toe aan een positieve test haha. Het lijkt wel of ik met de dag dat we hier bezig mee zijn, iedere dag depressiever ga voelen ?☹ ik probeer iedere keer positief te zijn maar t lukt gewoon niet dat vol te houden. T zal wel nooit lukken in ieder geval niet op de natuurlijke manier dat gevoel heb ik zo erg ? sorry voor mijn negatieve gebrabbel op deze maandag morgen ?

Terug
Bovenaan