NOD Juni 2018

Ah wannabemom!! Wat Balen! Maar Echt, jou is dit ook gegund. Blijf lekker hier van je afschrijven, dat zijn meerdere van plan ook al gaan ze naar de volgende ronde. 
En dus geen sorry zeggen, lekker negatief brabbelen als dat zo voelt. Dan beuren wij je wel op.

Ah wannabemom, wat ontzettend jammer :(. Goed dat je hier even van je afschrijft. Kan me je gevoel heel goed voorstellen. Mijn lichaam (ikzelf?) houd mij de afgelopen 3 maanden ook voor de gek (alhoewel ik nu meteen denk; maar die steekjes, die had ik eerder niet ;)).
Hoeveelste ronde was dit voor jou? En zou het nog een late innestelingsbloeding kunnen zijn of is het echt veel bloed? 
Zet hem op - volgende ronde gaat hopelijk lukken!!

Hoi allen! Wauw ik kijk een weekend niet en er is weer veel bij te lezen. 
WannabeMom: ooh echt niet leuk :/ dikke knuffels. 
Aan diegenen met een positieve test, proficiat! Geniet ervan! 
Aan diegenen met negatieve testen: knuffels! Op naar de volgende ronde.

Als ik het goed heb ben ik nu zelf 6DPO (ik krijg altijd 14 dagen na de eisprong mijn menstruatie). Ik ben niet meer zo moe als vorige week (heb ook geen hoofdpijn meer gehad). 
Wat ik wel voel is het volgende: droge huid, terug meer afscheiding, er is iets gaande in mijn baarmoeder, en mijn liezen (en eigenlijk alle spieren in mijn lichaam) zijn stram. 

@wannabeamom ah nee dat is balen zeg! 
Ik baal ook? net een test gedaan, geen streepje te zien. Op een gegeven moment ga je jezelf gewoon een streepje indenken heb ik 't idee.. Heb 'm maar gauw weggedaan want ook ik dacht echt dat 't gelukt zou kunnen zijn. Zitten pas in de 1e ronde maar had toch echt zo'n raar gevoel in m'n lichaam en pijntjes waar ik echt nooit last van had voor m'n menstruatie.. Wat kan je jezelf dan voor de gek houden?
Laat nou die menstruatie maar gauw komen zodat we weer door kunnen naar ronde 2.

@Crystalclear gefeliciteerd! Wat fijn?. Dat je maar mag genieten van je zwangerschap en dat je een mooi gezond kindje mag krijgen. 
@wannabeamom had je veel bloedverlies? Als t een beetje is kan het ook nog alle kanten op gaan toch? Even afwachten wat er verder gebeurd. Maar ik snap je gevoel. Aan de andere kant, dit is ronde 2. Er zijn veel mensen waarbij het rond de 6 maanden lukt. In de eerste 2 maanden is het geluk hebben denk ik! Houd die moed erin! Het gaat goed komen. Dat weet ik zeker. Geef jezelf ook wat tijd erin.? Houd je eisprong in de gaten en zorg dat je die dagen sowieso gebruikt voor t knuffelen.?
@beautygirl fijne vakantie in Griekenland!?
Volgens mijn kalender app ben ik 1 dag te laat. Maar m'n mentstrmens schommelt nog tussen de 27 en 30 dagen. Ik heb wel altijd netjes op tijd m'n eisprong. En volgens mijn eigen berekeningen zou ik morgen of overmorgen m'n NOD hebben. Als ik 14dagen verder tel na m'n ovulatie. Heeeeel spannend dus!! 
Gister was ik niet zo lekker. Rond etenstijd werd ik licht in m'n hoofd en kakte behoorlijk in. Beetje duizelig ook. Had op de bank geslapen omdat ik zo moe was. En vervolgens niet al te laat naar bed gegaan. Ik hoop dat t raak is deze maand..??? en dat ik niet door hoef naar ronde 5. We shall see...

Ik heb woensdag 19/06 mijn NOD, maar had vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen. Direct daarna moest ik nog een keer naar de toilet en zat er wat helder bloed bij m'n ontlasting. Ik snap er niks meer van..dat was vanmorgen half 8, sindsdien geen bloed meer gezien en niet echt krampen ofzo. Wel steken heel laag in mijn vagina die uitstralen naar mijn liezen...dat begrijp ik niet zo... mijn normale menstruatie (precies 28 dagen, heel stabiel) begint altijd met de eerste dag lichte spotting en de tweede dag bloed. Nu ineens dit...
Ik ben redelijk gestressed want ik heb in Maart een MK gehad, zou het echt alweer zo snel raak zijn? En wat is dat bloedverlies dan?! Verloskundige zegt; kan van alles zijn. Afwachten. Gosh...wat een stress weer...

Terug
Bovenaan