NOD Juni 2018

En Ttessy je kunt idd wel zo snel weer zwanger zijn. Ik ben eind febr bevallen van een doodgeboren kindje en had afgelopen vrijdag ook weer een positieve test. 

Hoi hoi 
Bedankt allemaal voor de lieve woorden, en jullie hebben ook allemaal gelijk. Ik zit hier ook iedere keer moed in te praten bij iedereen. Alleen als er dan zelf iets is dan Vind ik het moeilijk haha. 
Het is helaas door gezet, heb wel veel meer baarmoeder krampen dan ik normaal heb, heb normaal heel licht bloedingen en een beetje last van mn emoties maar nu echt pijn en misselijk. Dus geen idee waarom het nu heftiger is. 

Dit was inderdaad ronde 2, "pas" voor degene die al veel langer bezig zijn! Maar ik heb een schoonzus die nu voor de 5e keer een kindje gaat krijgen, maar alle kindjes was zij in 1 poging zwanger. Dus dat is wel heel confronterend. 
Ik probeer nu weer mijn gedachten te verzetten en positief te laden, voor de volgende ronde. Alhoewel ik de ronde 3 als kansloos acht gezien ik mn vruchtbare periode heb op het moment dat we op vakantie zijn met mijn ouders!! Haha, hoe we dat gaan doen I have NO idea! 
Maar wat fijn voor degene die positief getest hebben!! Dat houd bij mij nu positieve gedachten wat meer vast! 
Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst ?

@wannabemom: wij waren bij de eerste bijna een jaar bezig en het is gewoon frustrerend. Vooral mensen die dan zeggen dat je pas bezig bent. Want laten we eerlijk zijn, op het moment dat je besluit er voor te gaan wil je eigenlijk op dat moment ook al zwanger zijn. Echt zwaar balen dat je menstruatie heeft doorgezet. Dikke knuff

Nou hier loopt de spanning ineens aardig op! Dacht ik van het weekend nog.. laat maar, we gaan naar ronde 2! 
Heb ik vandaag toch wat scherpe scheutjes in borsten, jeukende tepels en ineens veel afscheiding...duim duim!!

Voor de meiden met een positieve test: GEFELICITEERD! Wat een wondertjes zijn er weer gebeurd...@Wannabemom: Oh gosh. I can feel you girl! Maar niet getreurd. Het komt echt een keer goed!!! Snap dat het heel frustrerend is, al die mensen die binnen no time zwanger lijken en soms ook zijn. Mijn zus heeft in maart de 3de gekregen. Dus ik zit elke keer met mijn kleine babyneefje in mijn armen. En dan denk ik: IK WIL OOK! En zij was bij alle 3 binnen 2 maanden zwanger. Mn zus weet overigens dat we bezig zijn. En die gunt het ons zo. Ze is zelf arts en zegt ook: geduld joen! Krijg van haar alles wat ze over heeft haha (multi voor zwangeren, foliumzuur, ovulatietesten en zwangerschapstesten dus dat is wel handig :p). Maar... blijft confronterend!Op dit moment duim ik (miss egoistisch) dat niet een vriendin nu ook stopt met de pil. Want eerlijk, als die dan binnen no time zwanger is, ik kan dat denk even niet aan als je zelf al sinds januari bezig bent!!!

Hier btw nog steeds niet ongesteld. Dus dag 2 overtijd. Maarja na die negatieve test gister denk ik alleen maar: please laat me NU ongesteld worden. Dan begint tenminste mn nieuwe cyclus weer :S.

@sunshine, poe moet er nu eerlijk ge zegt niet aan denken nog zolang iedere keer spanningen te hebben en teleurgesteld te worden. Niet lullig naar jou uiteraard!! Maar het lijkt mij een heel lang durende tijd!  Wat moet dat naar voor jou zijn geweest!! 12 maanden in spanning. Heftig!, wat wacht jij al lang op jullie kindje zeg! Ik hoop dat het nu allemaal goed gaat komen ???
Ik weet dat de kans er is dat wij er ook lang over doen of helemaal geen kindjes kunnen krijgen. Die kans heeft iedereen. Maar toch hoop je dat jij dan diegene bent met een super vruchtbaar ei en je man zaad, en hoppa zwanger. Maar niet dus en dan begint de twijfel! 
Wij wisten al voor 2 jaar dat we er voor wilde gaan, toen woonde we echter nog in een appartement en wij wilde eerst graag een gezinswoning , na 1 jaar eindelijk kunnen verhuizen alles gereed om te gaan knallen, en toen slecht nieuws vannmijn arts! Dus weer 1 jaar wachten. (Eigenlijk 1.5 jaar maar kregen in Mei groen licht om eraan te beginnen) 
Nou inmiddels wilde dus iedere vezel in mijn lijf kindjes. Nu duurt iedere ronde extra een ronde te veel haha. Nu proberen mijn gedachten weer te resetten op naar ronde 3 ??

Terug
Bovenaan