Hoi hoi
Bedankt allemaal voor de lieve woorden, en jullie hebben ook allemaal gelijk. Ik zit hier ook iedere keer moed in te praten bij iedereen. Alleen als er dan zelf iets is dan Vind ik het moeilijk haha.
Het is helaas door gezet, heb wel veel meer baarmoeder krampen dan ik normaal heb, heb normaal heel licht bloedingen en een beetje last van mn emoties maar nu echt pijn en misselijk. Dus geen idee waarom het nu heftiger is.
Dit was inderdaad ronde 2, "pas" voor degene die al veel langer bezig zijn! Maar ik heb een schoonzus die nu voor de 5e keer een kindje gaat krijgen, maar alle kindjes was zij in 1 poging zwanger. Dus dat is wel heel confronterend.
Ik probeer nu weer mijn gedachten te verzetten en positief te laden, voor de volgende ronde. Alhoewel ik de ronde 3 als kansloos acht gezien ik mn vruchtbare periode heb op het moment dat we op vakantie zijn met mijn ouders!! Haha, hoe we dat gaan doen I have NO idea!
Maar wat fijn voor degene die positief getest hebben!! Dat houd bij mij nu positieve gedachten wat meer vast!
Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst ?