NOD juni

Bedankt voor je berichtje! Ik ga de testen van de action halen! Ik moet er ook denk nog een beetje handig in worden. 
Toch hoop ik dat het raak is deze maand.
Ik had als ik terug kijk op de sensitest op dag 14 de duidelijkste streep maar daarna niks meer.
Je wilt er toch niet enorm mee bezig zijn maar onbewust ben je dat toch wel.

Bedankt voor je berichtje! Ik ga de testen van de action halen! Ik moet er ook denk nog een beetje handig in worden. 
Toch hoop ik dat het raak is deze maand.
Ik had als ik terug kijk op de sensitest op dag 14 de duidelijkste streep maar daarna niks meer.
Je wilt er toch niet enorm mee bezig zijn maar onbewust ben je dat toch wel.

Hopelijk werken de actiontesten voor jou ook heel goed. Voor de prijs hoef je het ook niet echt te laten. 5 voor 2,49 :). Ik dip de testen zelf in een potje (10 seconden) maar ze zijn in principe ook geschikt voor midstream gebruik.
Helemaal ideaal zou zijn dat je ze niet meer nodig hebt! Ik duim alvast voor je. 

Ik begrijp het wel dat je ovulatietesten gebruikt, zo heb je toch een beetje de 'controle'. Zelf wacht ik er iig nog 1 ronde mee, ik ben er anders alleen maar meer mee bezig! Ik heb ze 1 keer gebruikt en toen had ik ineens een cyclus van 40 ipv 32 dagen.. Heb ze wel al in huis hoor, van Sensitest. Voor als ik het toch niet kan laten ?
Wij gaan gewoon wat vaker vrijen is het plan, om de dag en als we zin hebben vaker.☺️ Zelf heb ik de luxe dat ik mijn eisprong voel.
Ik gebruik een app om mijn cyclus bij te houden, bij mijn eerste (goede) zwangerschap ook al. Als ik dan kijk naar de verschillen per ronde ben ik beide keren zwanger geraakt als we sex hadden op de dag van de eisprong? Dus we weten wat ons te doen staat!?
Hopen dat er snel meiden met positieve berichten zijn!?

Hoi allemaal. 

dit wordt gelijk mijn eerste post op dit forum. Ik snap namelijk even niet wat er nu gaande is in het lichaam..
na een aantal jaar pil-gebruik ben ik spontaan gestopt op een maandag 3 weken geleden. ik werd donderdag ongesteld. Maar niet de ongesteldheid die met een pil komt maken maar gewoon een flinke menstruatie die ik nog kende van de jaren dat ik geen pil gebruikte.
Een week later (2 dagen voor een mogelijke ovulatie) heb ik geknutseld met partner. De volgende dag tot en met nu heb ik last van onwijs gevoelige tepels(nooit gehad) onderrug pijn en tot voor kort ook krampen in onderbuik. Is het mogelijk dat het allemaal zo snel kan gaan? Dat je de volgende dag al dingen opmerkt aan je lichaam? 

ik ben een enorme leek in dit soort dingen, dus als iemand meer weet, let me know. 

Thanks Sylvestertje. Klinkt als een logisch verhaal. Merk wel dat wij beiden het hele seksplannen toch best een dingetje vinden. Nouja, toch maar weer ons best doen de komende week hoor (ik verwacht mijn eisprong rond as. donderdag) maar vind het best lastig dat het niet zo spontaan is. Maar het is voor de goede zaak natuurlijk ;).
Benieuwd of ik mn eisprong idd rond donderdag ga vinden! Toen ik vorige keer zwanger was, had ik het idee een vroege eisprong te hebben gehad (en dat klopte daarna ook steeds met de uitgerekende datum), maar weet eigenlijk niet of dat standaard is voor mij. 

Terug
Bovenaan