NOD juni

Ha dames, ik had me volgens mij nog niet aangemeld voor dit topic.
Hier ronde 9 al weer, gisteren eisprong gehad en 3 juni NOD. Tis deze maand wel een beetje dubbel want ik start 1 juli met een nieuwe baan en zou echt heel onhandig uitkomen als het juist nu zou lukken (ook omdat ik dan straks op een belangrijk moment voor mijn functie met verlof ben), maar toch hoop ik zo erg dat het eindelijk raak is deze maand! 

overal baby's in onze omgeving en wij wachten en wachten maar 

Hoi Allemaal,
Leuk om alles te lezen!
Ik zit ook op het wachtbankje.
Was ook aan de slag gegaan met ovulatietesten maar wat een gedoe! Werd er heel onzeker van.. zie ik wel een streepje? Of niet? 
1 juni NOD.
2e ronde 1e kindje

Welke testen gebruik je?

Ik vind zelf de action niet mis te verstaan. Als je daar twijfelt is hij niet positief. 
Mijn testen van afgelopen maand: dag 18 positief en dag 19 knaller.

Hi meiden,
Ik meld me ook hier ??‍♀️ Morgen eigenlijk pas mn NOD maar dinsdag had ik licht bloedverlies bij afvegen, gisteren stopte dat. Dus hoopte op een innestelingsbloeding, maar vanochtend is de ongesteldheid toch echt doorgebroken.. ? dus op naar de volgende ronde!
Ik ben in december gestopt met de pil, dit wordt de 4e ronde dat we bezig zijn. 
ovulatie denk ik rond 12 juni & NOD rond 26 juni. 

Ik gebruik de testen van sensitest. Het is ook zo lastig om te testen tweemaal per dag als je veel werkt.
Bij jouw zie ik echt een duidelijke streep. Zal eens andere testen proberen.

Hi nieuwe meiden!
@Sylvestertje, misschien domme vraag hoor maar wanneer is dan je eisprong precies als je dag18 positief was en dag 19 een knaller..? En hoe doe je dat dan met seksen, doe je het dan dag 18 en dag 19 en dag 20 ook nog? Sorry voor de vragen hoor (en kan het vast ook allemaal teruglezen in het gebruiksaanwijzing), ben nieuw in de wereld van ovulatietesten maar ga dat deze ronde ook eens proberen om te kijken hoe dat bevalt. Heb sensitest in huis gehaald trouwens. 

Hey Yen, wat jammer om je hier te zien! Had gehoopt dat het bij jou raak was!

@Sammy, ik test zelf met action rond 12:00 (test maar 1x per dag). Ik test om 12:00 omdat de piek in je bloed vaak rond 8:00 is. Dit zie je dan pas 4 uur later in je urine terug. (dit heb ik iig gelezen) heb al 2 rondes getest en 2 dagen positief waarvan 1 dag de knaller. 
@Roos, ik had gepland voor om de dag, begonnen op dag 15. Ik zag op dag 17 een oploop, dus het werd dag 17/18/19.. (bij ons is de seks altijd in de avond). Ik ging uit van een eisprong op dag 20. Dus binnen 48 uur van de eerste positieve test. En de dag na de knaller. Of dat zo is weet ik niet helemaal zeker.. Bij een eisprong op dag 20 leek seks rond middernacht op dag 20 niet meer zo zinvol ivm de zwemtijd en dat de eicel vlak a het vrijkomen het best doordringbaar schijnt te zijn. Maar wie weet klopt dat niet. Want het was deze ronde helaas niet raak.
Cd12 test vandaag was ook duidelijk negatief. Ik hoop rond dag 16/17 wel positief weer. We wachten maar af! 

Terug
Bovenaan