NOD juni

Ik heb haar net gesproken omdat ze me appte over maandag. Dat voelde als een teken. Het is niet de ideale manier (vorige zwangerschap heb ik gebeld omdat ik niet meer kon wachten en niet wist wanneer we elkaar zouden zien ?). Het voelde sowieso niet goed om tot maandag te wachten maar ook niet tot daarna! Ik wil haar idd de tijd geven het een plekje geven. Ze reageerde goed en vond het helemaal niet erg dat ik het zo deed, ze was juist blij dat ik het vertelde. Maar ik sluit niet uit dat ik maandag alsnog jank als ik haar zie ? Ik gun het haar gewoon zo! 

Bedankt voor een aantal reacties op wat jullie verschijnselen waren.
@brownieblondie, wat fijn dat de streep duidelijker was. Ik heb vanochtend ook weer getest en was echt net zo duidelijk als de teststreep. Daarom ook de verloskundige gebeld voor een afspraak. 
Lief dat je zo aan je vriendin denkt, geloof dat dat moeilijk is. 

Hoi allemaal  Wat fijn zo'n topic, ik leef alvast mee met jullie allen! Ik ben nieuw hier, zit nu in ronde 1 voor ons eerste kindje. 7 mei gestopt met de pil, pilbloeding van 13-16 mei. 21 mei heel onverwacht al een positieve digitale ovulatietest! Die deed ik op aanraden van de huisarts aangezien ik helemaal geen idee heb van mijn cyclus nu. Van 22-26 mei helaas een doorbraakbloeding met best veel helder rood bloed. Ik vrees door het ontpillen... tot vandaag heb ik nog last van lichte krampen dus ik vrees voor deze ronde. Het zou ook snel zijn, maar je weet het maar nooit. Deze nacht een aanhoudende, rekkende en doffe pijn op 1 specifieke plek in mijn baarmoeder en enigszins duizelig gisteren en vandaag. Obv de ovulatietest zou mijn NOD 6 juni zijn. Duimen maar nu! 

Brownieblondie thanks heb het gelukkig allemaal goed kunnen verwerken en maar gewoon weer vol goede moed door. Herkenbaar jou verhaal alleen dan vanaf de kant van je vriendin. Mijn beste vriendin is 20 weken zwanger en wij al 1,5 jaar bezig. Maar je bent vriendinnen en dan natuurlijk blij voor elkaar hoe moeilijk dat soms ook is!
Ik vandaag nog ovulatietest gedaan nog meer knal dan gister. Dus dan springt hij denk morgen. Nou had ik vandaag 1x bij het plassen beetje helder rood bloed verlies.. Iemand bekend met een ovulatie bloeding? Heb ik echt nog nooit gehad.. 

Terug
Bovenaan