NOD juni

Huismus De eerste dag van je menstruatie (en dus eerste dag van je cyclus) is de dag dat je ms echt met rood bloed doorbreekt. Je kan dus de dagen ervoor al wat bruinverlies hebben of alleen wat roze bij het afvegen, maar dit telt nog niet mee en hoort nog bij je vorige cyclus.
Suusx Ik heb een paar keer een bloeding rond ovulatie gehad toen ik nog een koperspiraaltje had. Ik geloof dat het koperspiraaltje dat ook wat kan veroorzaken. Maar een ovulatiebloeding kan wel.

Gefeliciteerd aan de dames met een positieve test. 
[quote quote=10326408]Wie heeft er trouwens rond Vaderdag NOD? Daar kwam ik afgelopen week achter, zit er vlak voor maar misschien een goeie motivatie om te wachten met testen als ik al niet ongesteld ben geworden! Dat zou nog eens een leuk cadeau zijn[/quote] Ik heb mijn nod op 21 juni, vaderdag zelf! Zou het ook wel een leuk cadeautje vinden ?

@foodforthought, wat fijn zo'n dikke streep als bevestiging! Nogmaals gefeliciteerd! Ik ga zondag nog een test doen en als die streep ook weer duidelijker is durf ik na het weekend een cb test aan. Ik heb me ook al ingeschreven bij dezelfde vk als vorige keer. Ze zijn op vrijdag helaas niet telefonisch bereikbaar maar dan is het maar alvast geregeld en dan word ik dinsdag gebeld. 
@SuusX ik hoop dat zowel jij als mijn beste vriendin heel snel zwanger zijn. Het lijkt me geweldig om tegelijk met haar zwanger te zijn!

Hii, 
ik doe ook mee denk ik, ben een beetje in dubio ik heb vorige week ongeveer 6 dagen eerder dan verwacht een hele lichte bloeding gehad eigenlijk alleen bij vegen maar de testen blijven negatief.. 
sinds begin februari al geen pil meer gehad en 2 maanden bestwel regelmatige cyclus gehad en nu week het ineens af.. maargoed ik verwacht mijn NOD nu ergens tussen 15 & 25 juni.

Hoi meiden,
Ik kon mij vanochtend niet inhouden om te testen, omdat ik een sterk gevoel had zwanger te zijn. Nu 4 dagen vóór mijn NOD. Heb met een extra gevoelige getest van sensitest. En tot mijn verbazing: een hele lichte streep!
Hopelijk loopt het komende dagen op. Hou jullie op de hoogte ??

@Huismus, gefeliciteerd. Ik hoop dat hij oploopt. Probeer lekker afleiding te zoeken en over een paar dagen weer te testej :)
@brownieblondie, houd ons op de hoogte! 

Terug
Bovenaan