NOD juni

Huismus wat spannend! Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk lopen de testen mooi op! Wat een hoop positieve testen al en dat nog eind mei!  Hopelijk volgen er nog een heleboel 

@brownieblondie: dankje. Ja, is wel moeilijk hoor! Spannend ?? Hopelijk loopt de test goed op. 

@foodforthrought: dankje, ga ik doen?

@huismus gefeliciteerd! Fijn dat je gevoel werd bevestigd, die extra gevoelige testen van Sensitest zijn iig betrouwbaar! Hopen dat het mooi oploopt?? 

Hier test nr 3 en de streep was weer opgelopen. Nog niet zo duidelijk als de controlestreep maar als ik daar op ga zitten wachten blijf ik bezig ? Ik ga wel een cb digital halen want die was vorige zwangerschap ook genoeg geruststellig (al deed ik de 2e de volgende dag ook nog ?). Toen heb ik zelfs geen gewone testen gedaan. Kan het gewoon nog steeds niet geloven!

Chacha Ja ik heb 2 weken geleden check gehad bij de gynaecoloog samen met mijn vriend.  En bij beide is alles goed bevonden. Het advies was nog een paar maanden proberen... hierbij had ik aangegeven dat ik denk dat mijn LF tussen de 10-11 dagen ligt. Toen gaf ze aan dat dit nog prima kon. Maar zit ik thuis er over na te denken en denk ik dat het zomaar ook 8/9 dagen kan zijn... als ik met temp. zie gedurende de cyclus.. Als dat deze cyclus weer blijkt ga ik weer even terug bellen! Misschirn wilt ze dan ook wel ultrogestran voorschrijven. 
Dwaallichtje Goeie tip de vitamine C! Ga die ook maar is gebruiken dan... Wellicht helpt het.

Gefeliciteerd Huismus!
Hier waarschijnlijk gisteren of vandaag mijn eisprong aan mijn afscheiding en krampen te merken. Eergisteren was de ovutest licht positief. Gisteren was ik hem vergeten toen 's avonds laat nog gedaan. Ook een licht streepje. Een knaller heb ik hier niet gezien (overigens nog nooit). Mijn temp leek vandaag al wat hoger, maar is nog een twijfelgeval. Als hij morgen weer hoger is dan weet ik dat ik gisteren (zaterdag) mijn eisprong heb gehad. 
Ik heb een korte luteale fase dus NOD is waarschijnlijk rond 10 juni. Maar 14 juni zou dan pas 14DPO zijn. Ik weet alleen nu al dat ik niet tot 14 juni kan wachten met testen. We gaan het zien. Maar 1x seks gehad, maar 1 keer is genoeg.

@brownieblondie: ah super fijn voor je! @doggielover: ja, goed als je het even in de gaten houdt. Gewoon contact opnemen hoor als ik jou was.  @dwaallichtje: spannend wel. Lastig als je nooit echt een duidelijke streep krijgt. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!  Vanmorgen kon ik het niet laten om weer eens te testen ? Al een veel duidelijkere streep dan gisteren. Zie hieronder de test: 

(streep op de foto lijkt wel minder) 

Terug
Bovenaan