NOD juni

@huismus jaa jij mag overstappen naar een heel andere groep, leuk! Geniet van je zwangerschap?
Hopen dat er snel meer dames volgen! Ik moet zelf nog even geduld hebben helaas. Ik merk dat ik er toch meer mee bezig ben ik dan ik wil! En toch heb ik niet het gevoel dat ik er in doorsla, iemand die dit herkent?
Ik denk er veel aan (misschien ook wel logisch na mijn miskraam) maar ik ervaar nog geen stress☺️ Ik probeer goeie hoop te houden dat het ons weer lukt en dan nu wel gezond is! 
@minimama ik heb zelf ook een keer ovulatietesten gebruikt en nooit mijn LH-piek gevonden! Wel veel stress ervan gekregen waardoor mn cyclus ineens veel langer duurde! Ik heb ze nog wel liggen maar ze blijven daar vooralsnog lekker liggen ?

Gefeliciteerd Huismus en geniet van je zwangerschap! Is al een vruchtbare maand tot nu toe ;)
@Minimama, wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hoop op alsnog een positieve test voor jou, in de meigroep waren er ook meiden die paar dagen later pas positief testten, dus het kan wel (zonder valse hoop te willen geven).

Hee meiden! Had gehoopt met teunisbloemolie m'n cyclus iets te verkorten, maar helaas. Inmiddels op dag 19 en nog geen piek gevonden. Had eerst met sensitest getest tot er daar een zichtbaarder streepje kwam (afgelopen vrijdag) en toen ook de CB gebruikt. Maar nu al 4 dagen een knipperende smiley en ook nog geen duidelijk streepje op de sensitest testen. 
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nu met al die testen ook niet meer helemaal relaxed ben. Ik was zo relaxed in het begin en dacht écht; nou kom maar op, deze keer gaat het lukken. Maar nu ik alweer op dag 19 zit, begin ik wel de moed weer een beetje te verliezen. Heb nu nog 4 testen, dus mocht ik dan geen piek vinden, laat ik het deze maand maar even voor wat het is. 
Haha, vind het echt een rollercoaster. Nu ben ik er dan weer helemaal klaar mee, maar als ik bijv. dan morgen een positieve ovulatietest heb, ben ik weer helemaal blij. 
Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test, super fijn!! Zitten er al meiden op het wachtbankje? Of net als ik ook nog aan t wachten op de eisprong? 
Succes meiden! 

Wat vervelend noorsw weet hoe frustrerend dat kan zijn ja.. Maar hopelijk krijg je hem alsnog met die 4 testen die je nog heb!
IK zit op het wachtbankje volgende wk donderdag of vrijdag mijn nod. De dagen gaan tot nu toe wel snel gelukkig! Ik las laatst ergens dat het helpt om je te visualiseren dat je zwanger bent of een baby krijgt en positief te denken.. Dat doe ik dan dus maar wie weet helpt het! 

NoorSW herkenbaar. Ik kijk vooral naar mijn slijm en pas als dit de goede kant uit gaat (eiwitachtig of waterig) ga ik ovulatietesten doen. Anders blijf ik bezig. Al is dat deze cyclus blijkbaar ook zo. Al ruim 6 dagen super veel vruchtbaar slijm. En het is mij in het verleden nooit gelukt om een echt positieve ovutest te krijgen (ik weiger ook gewoon om daarvoor urenlang niks te drinken of mijn plas op te houden), dus ik ging er echt vanuit dat hij er gisteren echt echt was met een semi-positieve test. Had mijn man al verzekerd dat hij vandaag een "rustpauze" zou krijgen :D . Heb ik vanochtend toch die echte positieve test te pakken. Op cyclusdag 22.
Het valt nog mee. Hiermee heb ik een cyclus van ca 33 dagen, wat eigenlijk redelijk gemiddeld is voor mij, maar als je zo vroeg lijkt te beginnen met je echt vruchtbare dagen ga je het toch eerder verwachten. Succes nog even!
Het gekke is dat ik gisteren echt overtuigd was dat ik hem voelde (veel krampen in mijn rechterzij). Ook had ik een enorme temperatuurdip gisteren. Dus eerlijk gezegd heb ik ondanks die ovulatietesten toch al het gevoel dat hij is geweest en niet pas over 24 uur komt. We gaan het zien. Gisteren in ieder geval nog gezellig gemaakt, dus we zitten nog even goed.

18de ronde 3de kindje. Miskraam 11 weken daarna 32 maanden voor mijn dochter daarna maar 4 maanden voor mijn zoontje. Medisch niks gevonden. Volgende maand hsg. 

@noorsw ik zit nu op dag 17 en ook nog geen positieve ovulatietest.. word er ook gek van!! Heb elke dag 2 streepjes, maar die van ovulatie is heel licht dus zeker nog niet 2 dikke strepen. 

Vervelend hè dat je dan 'wacht'.... Ik hoop dat ze nog komen.... We willen het zo graag hè! 

Terug
Bovenaan