NOD juni

De 27/28ste mei positieve OV . Dus op t wachtbankje 
Ongesteldheid zou 12-13 juni moeten beginnen.

Welke testen zijj betrouwbaar om vooraf te testen en hoeveel dagen eventueel? Mocht ze het echt  niet vol kunnen houden 

Hoi allemaal, mijn NOD is vrijdag 5 of zaterdag 6 juni. Ik heb vandaag me niet kunnen bedwingen met testen. Helaas negatief! Dus ga er vanuit dat het niet raak is deze ronde :(

goedemorgen allemaal 
ik ben even een tijdje afwezig geweest in een mei posetieve zwangerschaps test gehad helaas ging t na een week al fout 
dus voor ons woord t weer opnieuw proberen
nod licht ergens rond eind juni wanneer precies weet ik nu niet wel met ovulatie testen weer bezig en deze beginnen nu redelijk op te lopen dus verwacht 
morgen of overmorgen een posetieve test 
gefeliciteerd voor de mensen met een posetieve zwangerschaps test en hoop natuurlijk dat alles goed blijf gaan 

Girafje wat balen dat je weer moet aanschuiven in het NOD topic na 18 rondes! Hopelijk is het je deze maand gegund!
MandarijntjeX jij had geloof ik 23 mei een positieve ovutest als ik het me goed herinner uit het andere topic. Dan zit je nu 10 DPO. Sommigen kunnen dan al positief testen als er sprake is van een snelle innesteling, maar het kan zeker nog te vroeg zijn hoor. Verlies niet te snel de hoop!
Sillasv Wat naar van je vroege miskraam. Hopelijk ben jij 1 van die vrouwen die de ronde na de miskraam gelijk weer zwanger is.

Hi Dames, 
Ik was een afwezig daar ik het iets meer los wilde laten, deze maand voelde ik niets. Normaal veel pijn bij de eisprong maar niet gevoeld en ik was er ook iets minder mee bezig. Omdat ik nog was testen had liggen heb ik net toch maar getest en ik zie een super licht steepje 4 dagen voor nod zit ik nu (op de foto nog vager, weet niet of jullie het kunnen zien) hoop zo dat het raak is, ik ga op NOD nog eens testen
s6abbone.jpg

@sillasv wat jammer zeg dat het niet doorgaat heeft, zal voor je duimen ?

Lieve groet,
Tannie

Ik meld mij hier ook weer eens. Ik zit ondertussen ook op het wachtbankje voor de eerste keer. Afgelopen zondag als het goed is mijn ovulatie gehad. Ik wilde niet met testen beginnen maar voorheen toen ik mijn spiraal had (1 mei is die eruit gegaan) had ik altijd vruchtbaar slijm waaraan ik mijn ovulatie kon merken. Nu had ik dat helemaal niet waardoor ik heel onzeker raakte of ik eigenlijk wel een eisprong had. Dus zaterdag een action ovulatietest gedaan en die was positief, de dag erna nog een keer gedaan en toen was het streepje beduidend heel veel lichter, dus is de piek geweest. Mijn NOD is 14 juni, ik ben heel benieuwd! De 15e gaan we een midweekje weg dus of ik kan dan heel blij zijn, of ik ga daar ongesteld zijn, wat ook nu nog prima is want dit is ook pas onze eerste ronde.

Hallo Dames,
Ik kan mij hier ook melden. 17 juni is min  nod. Vind het best spannend. De 1e ronde na een miskraam. 
We blijven positief.
Liefs

Terug
Bovenaan